ponedeljek, 25. maj 2015

Sveta birma

Zakramenti se kar vrstijo drug za drugim in priznam, da so me že vsi po vrsti prehiteli. Uspelo mi je narediti le eno birmansko čestitko, v planu pa sem imela vsaj tri. Žal gre čas prehitro in nas večkrat tudi prehiti.



Uporabila sem šablono od Joy Crafts! št. 6003/0016, vendar sem jo malo prilagodila, tako da sem ptička postavila samostojno v dva kota. Za embosiranje sem uporabila embosirno srajčko od Nellies Choice HSF 006, Round frame-1, znotraj katere sem vključila Spellbindersov Big Scalloped Circles Large in Labels Seven (knjigo) s slovenskim napisom Sv. Birma. Vse skupaj sem senčila z Distress Ink - Tatterd Rose.

 Čestitko prijavljam na naslednje izzive:

Vsem skupaj želim en super lep ustvarjalni pozdrav. Have fun.
Damjana

10 komentarjev:

  1. Predivna i vrlo elegantna.
    lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa, nežna in prijetna postavitev elementov. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. A very pretty and elegant card Damchy.

    Many thanks for joining in at Penny Black and More challenge.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je v nežnih barvah :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa, nežna čestitka. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Nicely done, love the embossing!
    Thanks you so much for playing along with us at Penny Black and More!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa in tako nežno deluje zaradi barve. Lp Zvonka

    OdgovoriIzbriši
  8. A lovely card - very elegant.
    Thanks so much for sharing with us at Penny Black & More this month.
    Lynn x
    DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita in tako nežna je.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši