četrtek, 10. november 2016

Challenge #78 - Christmas (GD) at Scrapping4fun Challenges

Že drugič sem gostja izziva pri Scrapping4fun Challenges kar si štejem v veliko čast in res sem hvaležna Rachelle za povabilo. Tokratni izziv nosi naslov Christmas. Težko ga že pričakujemo in zelo se ga veselimo. Vabim vas, da se temu veselemu pričakovanju pridružite tudi vi s svojo voščilnico. 



Uporabila sem rezalno šablono CottageCutz - LIttle Fox, rezalno šablono Joy Crafts - 6002/2046, rezalno šablono Joy Crafts - 6002/2035, rezalno šablono Paper Smooches - Stitched, rezalno šablono Memory Box - Frosted Spruce Tree in rezalno šablono Pravokotniki s šivi A6 - Najlepši par.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
 

Prijeten vikend želim in hvala za obisk.
Damjana

17 komentarjev:

  1. Zelo lepo praznično voščilnico si izdelala. Lisička je super simpatična. :-)) Čestitke za gostovanje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lušno si postavila lisičko na sani. Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke Damjana za gostjo. In tale lisička je tako lušna...

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke tudi z moje strani. Tale lisička je prav srčkana in lepo paše na voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je ta lisička cart. Čestitke za gostjo ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. čestitke za gostovanje, tole je pa super cart!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke Damjana, in seveda krasna, voščilnica
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj kako luštna lisička poseda na sankah! Čestitam ob gostovanju :)!

    OdgovoriIzbriši
  9. No, ta lisička pa se je res utrudila in si privoščila kar sani, da pohajkuje po zimski pokrajini :)
    Čudovita voščilnica in všeč mi je tag, ki je deloma okrašen z ledenimi svečami.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito voščilnico si izdelala, ta lisička je hudo simpatična in všeč so mi ledene sveče nad napisom. Čestitke za gostjo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Najprej čestitke za gostjo DT tima. Sestavila si res simpatično voščilnico z res luštkano lisičko.

    OdgovoriIzbriši
  12. Stunning card, love the softness
    Thank you for your GD entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Great creation, thanks for joining us at creative inspirations this fortnight.
    CraftyNatalie - DT

    OdgovoriIzbriši
  14. Lovely card.
    Thank you for joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena DT

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita voščilnica z zelo luštno lisičko. Sem takoj opazila napis z ledenimi svečami, ki mi je zelo všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Damjana zelo lepo praznično voščilnico si naredila :-)) Lisička je simpatična.
    Vesela sem, da si naša gostja pri Scrapping4Fun.

    OdgovoriIzbriši
  17. O kako srčkana lisička!!! Tako nežna voščilnica, zelo mi je všeč! Čestitke iz srca za gostovanje! Zasluženo!!! Deževen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši