petek, 30. december 2016

Marvelous Metallics ~ Christmas

Tudi ta praznična voščilnica je že našla svojega prejemnika. 


Uporabila sem rezalno šablono Memory Box - Clairmont Ornaments, rezalno šablono Spellbinders - Nestabilities - Labels Eleven, štampiljko od Mavelu.com -  Vesel božič, štampiljko Lawn Fawn - Winter in the Park in zlato pigmentno blazinico Delicata Golden Glitz. Zlat papir in potiskan papir sta iz zaloge.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
 


Lepe praznike želim.
Damjana

6 komentarjev:

  1. Čudovita je Damjana - tradicionalna božična barva v kombinaciji z božično zimskimi simboli. Poznam kar nekaj prejemnikov, ki bi se je zelo razveselili. Tako kot sem se jaz tvoje, ki je prispela pred dnevi :-) Hvala za hiter odziv na mojem novem blogu, sem že pripravila presenečenje zate. Ker so prazniki pred vrati pride s ponovoletno pošto. En velik objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Na njej so res vsi simboli, ki pašejo v ta novoletni čas....krasna je. Tudi tebi želim vse naj naj naj v novem letu.

    OdgovoriIzbriši
  3. So cute and pretty. Thank you so much for sharing your lovely creation with us over at Dream Valley Challenges.
    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxx

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely card.
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena DT

    OdgovoriIzbriši
  5. This is such an elegant Christmas card! Thanks for joining in at Dream Valley!

    love Mags B DT x

    OdgovoriIzbriši
  6. A fantastic creation! Thanks for joining us at Creative Inspirations this fortnight! xxx

    OdgovoriIzbriši