nedelja, 22. januar 2017

Poroka ~ Nov začetek ~ Wedding

"Ničesar onkraj ljubezni ni. Ljubezen je tista, ki vrti ta svet in varuje zvezde na nebu." Paulo Coelho

Ta voščilnica je nastala za mladoporočenca, ki vesta, da ničesar onkraj ljubezni ni in da zagotovo vrti ta svet in njuni srci.
 


Uporabila sem rezalno šablono Cottage Cutz – Bride & Groom, rezalno šablono Spellbinders Nestabilites – Romantic Rectangles, rezalno šablono Sizzix – Hearts, Scallop in štampiljko Ustvarjalnega dotika – Ujet trenutek ter Wink of Stella prozorne bleščice. 


 Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

Lep začetek tedna želim. Hvala za obisk.
Damjana

17 komentarjev:

  1. Tvoja nežna voščilnica bo pomagala vrteti se paru v pravo smer - prepričana sem, da jima je bila zelo všeč, tudi meni je.
    Naj bo tudi tvoj začetek tedna prijeten in hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo poročno voščilnico si izdelala in izbrala lepe barve.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Eleganten je tale izrezan par in lepo se poda z obema srcema.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa in romantična voščilnica. Všeč so mi nežne barve in krasen izrez ženina in neveste.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa ljubezeska, več kot primerna za poroko.

    OdgovoriIzbriši
  6. lepa in elegantna, krasna šablona para.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si ujela trenutek mladoporočencev.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna elegantna voščilnica je nastala :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito poročno voščilnico si naredila. Všeč mi je kako srce sega prek osnove.

    OdgovoriIzbriši
  10. Bom kar tukaj pokomentirala vse tri tvoje objave.:-) Otroški špangici sta zelo lušni in mlada gospodična bo gotovo prava frajerka, ko ji bo mamica uredila frizuro. :-) Nad poročnima lončkoma sem čisto navdušena. Napis sem že videla in mi je zelo všeč. :-) Lušno navihano. :-) Poročna voščilnica pa je tudi zelo lepa s krasnim motivom in v "pravih" barvah. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Jaz se kar pridružujem Sonji v vseh treh objavah. Zadnja je pa za povrhu vsega še zelo elegantna.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi jaz jima želim vso srečo tega sveta in da bi trajalo večno. Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo in elegantno poročno voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. This looks so pretty! I know that the Happy couple will love it! Thank you for sharing your talent with us at Crafty Catz. Good luck! Nick

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepa poročna voščilnica. Lep poročni par si uporabila na njej.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  16. Lepa nežna voščilnica v lepi barvni kombinaciji.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovito, krasnih barv in motiva, hvala, ker deliš z nami v CRATF-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši