četrtek, 27. april 2017

Ustvarjalni dotik - Slovenski napisi

Po skoraj dveh mesecih se končno javljam zopet v našem (mojem) kotičku. Bolezen in službene obveznosti so terjale svoj čas, zato ga je tudi za ustvarjanje žal zmanjkalo.
Nekaj sem le uspela ustvariti in sicer v novoletnem stilu. Iz naftalina sem "privlekla" šablono, mapico in štampiljko Ustvarjalnega dotika.




 Uporabila sem štampiljko Ustvarjalnega dotika - Sreče in zdravja, ki sem jo nabavila leta 2012 in je sedaj več nisem našla v njihovi trgovinici za povezavo, belo osnovo iz Ustvarjalnega dotika - Bela čestitka s kuverto A6, rezalno šablono Spellbinders Shapeabilities - Grommet Tags ter embosirno mapico Nellie's Choice - HSF006 Round frame-1.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

Lep, pa čeprav deževen in oblačen pozdravček.
Damjana

4 komentarji:

  1. This card is so sweet, I love your colors and embossing! Thank you for joining In the Word Art Wednesday fun! Ginny M DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful and elegant card, Damjana. Love the embossing. Thank you for joining us at As You Like It. Luv, Wilma

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si senčila relief, pa tudi kontraste si lepo uporabila. Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep pozdrav, Barbara, Ustvarjalni dotik

    OdgovoriIzbriši