četrtek, 10. avgust 2017

Bleščeč božič #2 ~ A Sparkling Christmas #2

No, pa naj bo ta za nocoj zadnja :)
 

Uporabila sem Tinino rezalno šablono Najlepši par - Čarobni prazniki, Tinino rezalno šablono Rayher - Snežak, rezalno šablono Nellie Snellen - SD 004 Christmas Flowers in štampiljke Ustvarjalnega dotika ter bleščeč papir Safari Kids cardstock stack iz zaloge.



  
Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




 

Mirno noč želim.
Damjana

10 komentarjev:

  1. Tako lepa, kot vse predhodnje. Tudi zunaj je prišla osvežitev.
    Nočko Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Damjana, zelo je lepa in tudi blešči se. Zaloga je pa vedno dobrodošla.
    Tudi prejšnji dve sta lepi, čeprav je meni ravno ta s snežakom najlepša. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe bleščečke si naredila, saj ne vem katera mi je bolj všeč. Škatla zalogarica ti bo pa prav gotovo hvaležna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely card. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

    OdgovoriIzbriši
  5. Verjetno se v živo še lepše blešči. Lušna voščilnica za decembrske praznike. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Še ena cart čestitka in snežak je ravno prav očarljiv :-)
    Pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh, tale simpatičen snežak je pa fantastičen <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Več mi je kako si naredila snežno belino med zlatim papirjem :-)) Lepa praznična voščilnica s snežakom je nastala.
    Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi sneženi mož se lepo blešči.
    Hvala še v tretje, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp LILI

    OdgovoriIzbriši
  10. I love the blog post, and you helped me make such a fun card with it!
    ดูหนัง

    OdgovoriIzbriši