četrtek, 17. december 2015

Prazniki

Tokratno praznično voščilnica v zlato rdeči kombinaciji sem izdelala s pomočjo
bele osnove iz Ustvarjalnega dotika - Bela čestitka s kuverto A6 (Anita's), štampiljke Ustvarjalnega dotika – Vesele praznike (ki očitno ni več dobavljiva), snega Aleene's True Snow, rezalne šablone Szzix Sizzlits – Flourish #10, štampiljke in rezalne šablone Lawn Fawn – Winter in the Park, rezalne šablone MFT Die-Namics – Stitched Circle STAX, plastične šablone Najlepšega para – Lep je dan, blazinice Delicata – Golden Glitz, blazinice Memento – Love Letter, Wink of Stella – clear, Stickles – Xmas red in Archival Ink blazinice.


Prijavljam jo na izziv Ustvarjalnega dotika Decembrski izziv 2015 - PRAZNIKI.



Prijeten večer želim vsem.
Damjana

10 komentarjev:

  1. kako prekrasna scena, čisto posebna, ta klopca s svetilko je vrhunska...

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, krasna. Ta svetilka in klopca sta super.
    A veš, da so pri Cottage Cutz spregledali moj prvi majl in sem potem takoj dobila kodo.
    LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, super. Včasih je treba kar malce "potečnariti". Mene pa tudi skrbi za naročene šablone, ker je že skoraj 1 mesec odkar sem naročila pri njih, pa še vedno nič prejela. Upam, da bo. Pozdravček. Damjana

      Izbriši
  3. Bleščeč stil na praznični voščilnici me prav pogreje :) Krasna izvedba :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu, pozdravček iz ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo se šajna in prav romantična je s tole klopco in ulično svetilko....čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta voščilnica izžareva tisti mir, ki ga prinaša sneg. Zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo je lepa, romantična in lepo se sveti, praznikom primerno. Lp

    OdgovoriIzbriši