ponedeljek, 14. december 2015

Venček / zimsko-praznični aranžma

Ko ti pa 2. letni sin reče, da bi naredil bel venček, potem je pa res potrebno iti na delo. 
Seveda mi je pridno pomagal, no, vsaj podajal mi je figurice, ko sem imela venček obdan s filcem, pa lepilo  mi je tudi podajal - tudi to je nekaj.
Torej z njegovo pomočjo mi je uspelo narediti venček za na steno, ki sedaj krasi njegovo sobico.


Prijavljam ga na naslednje izzive:
Lep večer vsem skupaj želim.
Damjana 

21 komentarjev:

  1. Gorgeous! I love it! Thank you so much for sharing this beauty with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    OdgovoriIzbriši
  2. Otroci vedo, kaj je najlepše. :-) Čudovit venček sta ustvarila s skupnimi močmi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful wreathe. Thank you so much for taking time to post your very creative art with us this week at Word Art Wednesday in our 213th FF AG challenge! Advent Blessings, Carole

    OdgovoriIzbriši
  4. Super cute!!! Thank you for joining us at TTPH, good luck!!! Amy DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav res je lep...všeč mi je veliko beline in drobcen aranžma.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako sem se razveselila tvojega venčka na izzivu. Prelep je, takšne stvari nastanejo. ko ustvarjamo za in z otroci.......

    OdgovoriIzbriši
  7. Pravi zimski venček in verjamem, da je zelo vesel, da visi v njegovi sobi. Krasen je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lep okras sta naredila za sobico. čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Sinek že ve! Krasen venček sta naredila.
    Te lahko vprašam, če si ti že dobila darilni bon od Cottage Cutz. Jaz še nisem nič dobila, pa je minilo že 2 tedna odkar sem jim poslala podatke.
    LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem ga že dobila, odpisali pa so mi po 4. dneh. Sem ga tudi že takoj zapravila - trenutno čakam na njihovo pošiljko že od 30. 11. Kar traja, ja.
      Morda najbolje, da jim še enkrat napišeš mail - jaz sem jim tudi 2 maila poslala, potem sem pa dobila odgovor. Upam, da se ti čim prej odzovejo. Pozdravček. D.

      Izbriši
    2. Hvala, sem jim ponovno poslala mail, pa bomo videli. Koliko pa znaša poštnina za naročene izdelke?

      Izbriši
    3. Ja, res upam, da ti odpišejo. Jaz sem za poštnino plačala $13,95 - mednarodno pismo.

      Izbriši
  10. Lep in eleganten venček si izdelala :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. This is gorgeous, and SO creative. I love the softness of this. Thanks so much for sharing your art with us, and please join us again soon.
    Karen
    Word Art Wednesday

    OdgovoriIzbriši
  12. Bravo, sta torej vsaj dva ustvarjalca pri hiši. Hvala, ker sta čudovit izdelek podelila tudi z nama.

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasen venček ....očitno ima sinek zelo dober okus :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Love your wreath.. Thanks for joining us over that TTPH.

    DT Pam

    OdgovoriIzbriši
  15. kakšen prekrasen venček, dobro sodelovanje je bilo to!

    OdgovoriIzbriši
  16. Wow this is beautiful. I am sure it will be used for years to come. Thanks for joining us at TTPH this time. We hope to see you again next time.
    hugs
    Dawn DT
    http://cherrytreestudio.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovit in eleganten venček.
    Hvala, da ga deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši