sobota, 19. marec 2016

Srečanje ustvarjalk

Drage blog prijateljice / ustvarjalke, ne bom dolga, ker so že tiste, ki so kaj objavile na blogih glede včerajšnjega prijetnega druženja, vse povedale oz. napisale.

Vesela sem, da sem vas spoznala: vse in vsako posebej. Nekatere spemljam že dalj časa, žal nekatere manj, vendar sem prav pri vsaki začutila pozitivno energijo in srčnost že na blogu, v živo pa še toliko bolj.

Draga Maja in Andreja še enkrat iz srca hvala za povabilo in da sem vaju imela priložnost spoznati. S svojo pozitivno energijo zagotovo vsak dan privabita sonček v srce in nasmeh na obraz vseh ljudi okoli vaju. Hvala tudi Hali, da nam je "izpogajala" popust pri Rayher-ju in Klari za čudovite priponke. Še enkrat hvala tudi vsem, ki ste nas obdarile z luštnimi izdelki / darilci.


Za vse štiri glavne "akterke" sem uspela izdelati pozno ponoči v četrtek te štiri broške iz filca, žal pa mi jih zaradi časovne stiske, ni uspelo izdelati za vse udeleženke.


Do četrtka sem imela namreč še eno pomembno nalogo, in sicer splesti ta šal za mojo drago sodelavko, ki je praznovala rojstni dan in obožuje tovrstne šale (izvedela sem celo, da sem v piko zadela barvo).
 



Vsem skupaj želim en lep vikend in v upanju na ponovno snidenje (kmalu) vas zares toplo pozdravljam. 
Damjana

P.S. Pa sem napisala, da bom kratka, a ne ;)
 

29 komentarjev:

  1. Draga Damjana, hvala ti za lepe besede in zato, ker si bila kamenček v mozaiku čudovitih deklet:) Hvala za priponko, mi je zelo všeč:) Lep pozdrav in se vidimo:)Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni izdelki,in seveda, zelo lepo, da se ustvarjalci družimo, menjamo ideje. Me veseli, da ste se srečale
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit šal :-)
    Tudi tebe je bilo fino spoznati :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen šal, broške, lepo te je bilo spoznati
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tamara. Tudi tebe je bilo zares lepo spoznati.

      Izbriši
  5. Damjana, v čast mi je bilo spoznati te. Hvala tudi tebi za krasno rožico in seveda za koristen seznam ustvarjalk, ki si nam ga poslala. Lepo bodi... :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi tebe, Klara. In še enkrat hvala za napis - priponko. Pozdravček.

      Izbriši
  6. Damjana, lepo te je bilo spoznati.
    Šal je čudovit. Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Janja, hvala enako. In upam, da se čim prej zopet vidimo. Kar prehitro je šel čas, da bi še kakšno besedico veš spregovorili.

      Izbriši
  7. Z veseljem bi napisala da te je bilo lepo spoznati, žal bo moralo to počakati na naslednjič...upam da kmalu. Lepa darilca si pripravila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mojca. Sem te pogrešala in spraševala po tebi. So mi dekleta povedala, da nisi utegnila. Komaj čakam do naslednjič in upam, da se takrat srečava. Pozdravček.

      Izbriši
  8. Petek je bil res nepozaben dan. :-) Vesela sem, da sem te spoznala. Upam, da se kmalu spet srečamo. :-)
    Krasen šal si naštrikala. Jaz sem prejšnje zime z valovitimi šali opremila vse, ki jih poznam. :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sonja, tudi mene veseli, da sem te spoznala in komaj čakam naslednjega srečanja. Hvala, ti šali so res uporabno in lepo darilo. Pozdravček.

      Izbriši
  9. Ja, res je bilo lepo in lepo te je bilo srečati v živo. Krasne rožice si naredila in tudi šal je čudovit.
    Upam, da se kmalu spet vidimo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, tudi tebe Martina. Se že veselim naslednjega srečanja. Pozdravček.

      Izbriši
  10. Zelo lep šal in krasno je bilo naše druženje. Upajmo, da kmalu znova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vladka. Res upajmo, da bo čim prej, da si uspemo povedati kakšno besedico več.

      Izbriši
  11. iii Damjana hvala <3 in kmalu na snidenje, ane?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malenkost. Ja, jaz že komaj čakam naslednjih srečanj.

      Izbriši
  12. Zelo lepo je, ko virtualni prijatelj dobi svoj prijetni obraz. Bilo je prijetno druženje in upam, da jih bo v bodoče še več. Šal si izdelala krasen in tudi broške so zelo cortik.

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasen šal si naredila! Še vedno občudujem vse, ki znate plesti/kvačkati ali šivati, ker je vse troje na nauči-se-seznamu tudi pri meni, pa vedno znova zmanjka časa in volje... Sicer te je pa bilo lepo spoznati v petek :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala enako Klara. Kvačkanja sem se naučila po YouTube-u (malce sem se še spomnila iz otroštva, ko me je babi učila), štrikanja šala pa na tej povezavi: https://vimeo.com/31416456. Poskusi, res ni težko. Pozdravček.

      Izbriši
  14. o, ti pa takole prav vse obvladaš, vau in pa fino fajn, da sva se videli v petek, naslednjič pa kakšen pravi čvek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina, hvala enako. Res je bilo premalo časa za kakšen večji čvek...pa še preveč časa v šopingu...uf...vrečka je bila res težka, denarnica pa veliko lažja :)

      Izbriši
  15. Ko prebiram vaš objave o vtisih s srečanja, mi je še bolj žal, da me ni bilo tam... Upam, da naslednjič!
    Krasen šal si spletla, verjamem, da ga je bila prejemnica vesela; jaz bi ga bila zagotovo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Valerija. Tudi tebe sem pogrešala na srečanju. Če ne prej, se vidimo pa oktobra, a ne :)

      Izbriši
  16. Draga Damjana, kako lepo si tole zapisala, hvala! ♥ Še enkrat hvala za luštno rožico, z veseljem jo nosim :) A štrikanja in kvačkanja si se naučila preko spleta, vau!!! Bravo, odlično ti gre, lahko te samo občudujem, šal je krasen. Sva na zvezi, lepo bodi :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Uau, čudovit šal in krasne broške. Izdeluješ zelo lepe stvari. Z veseljem bom še pokukala k tebi.

    OdgovoriIzbriši