četrtek, 10. marec 2016

Uhani - earrings

Tako torej. Malce smo se že pozdravili pri naši hiši in veselo sem lahko ustvarjala za prihajajoče rojstne dneve, ki jih je v marcu...uf, kar veliko. Tokrat vam pokažem 4 pare uhančkov. 2 sta nastala že nekaj časa nazaj in sta tudi že romala prejemnicama, ki jih tudi že veselo nosita, 2 para pa sta nastala predvčerajšnjim. Tudi od teh dveh je en že oddan in prejemnica, ki danes praznuje rojstni dan, jih je že vsa presrečna prejela v dar.





Toliko, malce za vmes.

Dodajam pa še postopek, ker sem očitno bila res zelo skopa pri tokratni objavi. Torej:
najprej sem vzela srebrno osnovo za uhane, ki sem jo kupila na Mavelu.com, izbrala sem potiskan papir, ki se mi je zdel najbolj primeren (če osebo, ki ji izdeluješ uhane dobro poznaš, potem se ravnaš po njenem okusu) in nanj kanila malce Glossy Accents-a, ter nanj položila stekleno kapljico, prav tako kupljeno na Mavelu.com. 
Počakala sem približno pol ure, da se je vse skupaj posušilo in obrezala robove papirja ob kapljici. Nato sem še malce Glossy Accents-a kanila na drugo stran papirja in ga razmazala. To se je zelo hitro posušilo zato sem lahko že takoj kanila malce lepila E6000 na srebrno osnovo in vanjo potisnila stekleno kapljico s papirjem.  

Tadam... in uhančki so narejeni.
Lep ustvarjalni pozdravček.
Damjana

15 komentarjev:

  1. Iiii kako so lušni. Me pa zanima, kje si kupila osnove za uhane???? Hvala. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, hvala. Osnove za uhane sem kupila na Mavelu.com (http://www.mavelu.com/srebrni-nastavki-za-uhane-50-kos-5056.html). Pozdravček. D.

      Izbriši
    2. Hvala lepa....takoj pogledam in dodam v košarico (le kako so ušli mojim očem????)

      Izbriši
  2. To je pa prav lepo. Bi nam lahko še malo opisala, kako to narediš. Za take, ko ne vemo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Valerija, najlepša hvala. Res kar ne morem verjet, da sem bila pri tokratnih navodilih tako skopa. Že dodajam v objavo še navodila za izdelavo.

      Izbriši
  3. Zelo lepo si izdelala uhančke in uporabila krasne motive. Mislim, da tole meni ne bi šlo od rok. :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sonja, hvala tudi tebi. Sem prepričana, da bi obvladala tudi ti, če bi se jih le lotila. Bom dodala še postopek in se splača poskusiti. Sploh ni težko.

      Izbriši
  4. Lepi za pogledat in kot darilce:) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lušni uhančki, mi je kar žal da jih ne nosim ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. taki uhančki so mi tako všeč, ampak se jih še nisem lotila, čeprav sem že zdavnaj nabavila vse potrebno. variacij je neomejeno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako luštni uhančki. Hvala za obilno razlago.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako luštni uhančki. Hvala za obilno razlago.

    OdgovoriIzbriši