nedelja, 29. maj 2016

Sv. Obhajilo - ZLATA pri Ustvarjalnem dotiku

Priznam, da so mi voščilnice, ki jih v zadnjem času izdelujem, zelo pri srcu. Od birm, obhajil...pa vse do porok. 

Tokrat sem izdelala voščilnico za sv. obhajilo za deklico Lino, ki je ta sveti zakrament prejela prejšnji teden. Naročnica mi je dala nekaj usmeritev in po njenih željah je nastala ta voščilnica v zlati, kot so želeli pri Ustvarjalnem dotiku


Pri izdelavi sem uporabila belo osnovo iz Ustvarjalnega dotika - Bela čestitka s kuverto A6 (Anita's), štampiljko Sveto obhajilo iz pole slovenskih štampiljk - Ustvarjalni dotik, rezalno šablono Nellie Snellen - Angel Girl, rezalno šablno MFT Die-namics - Bottlecap Letters,  kotno štanco Martha Stewart - Punch Around the Page, rezalno šablono Marianne Design - LR0103, VersaMagic blazinico - Pink Petunia in trak iz zaloge.



Voščilnico prijavljam na majski izziv - ZLATA pri Ustvarjalnem dotiku.  


Lepo sončno nedeljo želim vsem.
Damjana

12 komentarjev:

  1. Zares čudovita voščilnica. Tako nežna in svečana. Izrez angelčka mi je takooooo lep! Super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je všeč ta angelček in voščilnica v celoti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo in zelo nežno voščilnico si izdelala. Zlata barva je super izbira. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako lepo voščilnico si naredila, zelo primerno namenu. Pa zelo lepe črke imaš. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasno nežna in elegantna, takšne so mi še posebej všeč

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa, nežna voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa nežna voščilnica....všeč so mi pastelne barve.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako luškano nežno voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa nežna čestitka :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu, pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši