nedelja, 1. maj 2016

...in bonbonček dobi...

Drage moje spremljevalke, ustvarjalke, blog prijateljice...

Iskrena hvala vsem in vsaki posebej za komentarje, ki ste jih pustile pod objavo bonbončka in tudi pod vse ostale objave skozi vseh 100, ki se jih je do sedaj nabralo na mojem blogu. No, sedaj jih je že malce več.

Napočil je dan za žreb bonbončka in da ne bom preveč dolgovezila bom kar prešla k srečni izžrebanki. Ker male ročice že spijo, sem morala tokrat izžrebati kar sama. Moja roka je bila danes srečna zate ......


...leycika. Iskrene čestitke.

Prosim, sporoči mi svoj naslov na moj mail, da ti lahko pošljem bonbonček (nagradico). 
Vsem skupaj še enkrat res velika hvala, da me obiskujete in še naprej veliko ustvarjalnih navdihov želim vsem, jih bom pa tudi z veseljem še naprej črpala od vseh vas.

Lep večer želim.
Damjana 

20 komentarjev:

  1. Tudi jaz čestitam izžrebanki, ker pa malce praznično zamujam z komentarji pa se naj kar tule priklonim tvoji izvirni ideji tresočke iz prejšnje objave.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Darja, najlepša hvala :)Ideja ni čisto moja, sem malce pokukala na Pinterest. No, izvedba pa seveda je moja, zatorej hvala :)

      Izbriši
  2. Čestitke izžrebanki, tebi pa želim še veeeeeliiiiko stotk:) Nazdravljam ti s penino iz tvoje tresočke:))) Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Damjana za tale sladek bonbonček, se že veselim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke Leyciki, tebi pa...saj veš....še veliko veliko plodnih strani tvojega bloga.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke izžrebanki, ti pa si lepo ustvarjala te dni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lei čestitke, tebi pa še veliko lepih objav. Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zvonka, hvala tudi tebi - še posebno pa za zvestobo :)

      Izbriši
  7. Čestitke....za bombonček sem bila prepozna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen bonbonček in čestitke Lei ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke Lei za srečo pri žrebu. :-) Sem pogledala tvoje objave za nazaj in vidim, da sem res veliko zamudila. Tudi bonbonček. :-( Poročna tresočka iz prejšnje objave je čudovita in zelo domiselno izdelana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sonja, najlepša hvala za lepe besede. Se vidi, da sem bila na dopustu in tako imela malce več časa za ustvarjanje.

      Izbriši