sobota, 30. april 2016

Poroka / wedding - moja prva tresočka / my first shaker card

Prva tresočka. Ja, dolgo sem se odločala in naposled le odločila. Ker sem si nekako v glavi zarisala kako naj bi izgledala poročna voščilnica, ni šlo drugače, kot da se lotim moje prve tresočke. Kar precej sem si zakomplicirala vse skupaj, a vendarle mi je uspelo. In s končnim rezultatom sem kar zadovoljna. 


Uporabila sem šablono CottageCutz - Elegant Champagne Glass, zato jo prijavljam na izziv na Cottage Blogu.
Poleg tega pa sem uporabila še embosirno mapico Darice - Cherry Blossom in štampiljko Ustvarjalnega dotika ter dodatke iz zaloge (metalic koščki za tresočko, trak, rožice).


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

 

Lep sončen pozdrav želim vsem.
Damjana
 

18 komentarjev:

  1. Zelo lepa tresoča poročna voščilnica. Všeč mi je, da sta kozarčka tresoča. Fajn ti je uspelo, naslednjič bo že lažje.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna tresočka, nič ni videt, da je tvoja prva. Všeč mi je kako so delci tresočke dejansko zračni mehurčki v šampanjcu ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo, zelo lepa voščilnica. In tudi sama imam to šablonico, zato vem, da iz teh kozarcev ni bilo preprosto narediti tresočke. Tebi je odlično uspelo. Vsa čast, prava krasotica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa, super ideja s kozarci :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa in posebna tresočka. Verjamem, da je bilo kar nekaj dela.Tresoča kozarca sta super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Damjana, ne glede na to, da si si zakomplicirala, si tudi odlično izpeljala in naredila prelepo poročno voščilnico. Penina v kozarcih je kot prava - pazi, da se ne polije:) Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici in lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Thank you so much for sharing your project and entering our Challenge at Creative Fingers Challenge Blog.
    Angie DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita tresočka ti je uspela :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau, krasni kozarčki! Čin čin!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tole je pa najbolj izvirna tresočka, kar sem jih videla. Bravo...res mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. Such a pretty card and I love the elegance of this! Thank you so much for sharing and for playing along with us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge... :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepa, elegantna tresočka....res prekrasno izdelana

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlična ideja in prav luštno za poroko.

    OdgovoriIzbriši
  14. iii, kako super si izdelala te kozarce, kot bi v njih bilo res peneče vino :) Hvala, da si se pridružila izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  15. Uauu res nora ideja in odlična izvedba. Navdušena...

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo lepa poročna voščilnica :-)) Všeč so mi napolnjeni kozarčki.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovita in domiselna je tale tvoja voščilnica, hvala, ker deliš v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši