petek, 29. april 2016

Mrs. Always Right in Mr. Right - SKODELICI

Prišel je trenutek, ko končno lahko rečem, da sem s končnim izdelkom zelo zadovoljna. Glede na to, da je to moj drugi (in tretji) izdelek, vsaj kar zadeva skodelice, res lahko tako rečem. 

Naj vam pokažem tokratni skodelici, ki sta nastali za mladoporočenca.




Vmes so nastali še uhančki, katerih lastnica bom verjetno kar jaz, saj se bom kar težko ločila od njih.

 
 Želim vam lep sončen dan.
Damjana

12 komentarjev:

  1. Skodelici sta res fantastični, prav tako pa uhančki, čisto prav, da jih boš obdržala zase.
    Želim ti lep podaljšan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojoj kakšni super skodelici. Hči je ravnokar kupila takšno posteljnino in takšni skodelici bi bili super za jutranjo kavico :-) Uhančkov pa tudi jaz ne bi dala od sebe tako so luštni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta napis je res super in krasno ti je uspel na skodelicah. Fant naj se kar od začetka navadi na to ;)-
    Tudi uhančki so cakani, nič čudnega, da jih boš obdržala.

    OdgovoriIzbriši
  4. pa ti si res neverjetna, a je mogoče kaj, česar ne znaš :). skodelici sta res hudi, uhančki pa res tako cartkani.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super skodelici si naredila, pa uhančki so tudi kjut :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  6. Res sta lepi skodelici. In uhančki tudi :)...

    OdgovoriIzbriši
  7. Super skodelici in super uhančki - jaz bi si zadržala vse:))) Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. uhančke kar obdrži, so res lepi, pozdravček I.

    OdgovoriIzbriši
  9. Damjana, skodelici sta enkratni, kako lepo in unikatno darilo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, saj sem vedela, da sem jih videla že tudi na slovenskem blogu, pa se nisem mogla spomnit kje ;)
    Sicer pa sem idejo črpala tukaj: http://www.garderoba.si/sl/ljubezen/kompleti-za-parcke/mr-right-and-mrs-always-right-komplet-153996308

    OdgovoriIzbriši
  11. :) Ja, očitno sva obe črpali iz te strani: http://www.garderoba.si/sl/ljubezen/kompleti-za-parcke/mr-right-in-mrs-always-right-komplet-skodelic :) Super je, a ne ;)

    OdgovoriIzbriši