petek, 29. april 2016

CottageCutz Challenge #1

Tega izziva pa kar ne bi mogla zamuditi, glede na število CottageCutz šablon, ki se mi jih je skozi leta ustvarjanja nabralo. Pravzaprav sem z njimi začela. In vse so tako luštne...in vse premalo jih uporabljam.
Ko sem končno pobrisala prah iz nekaterih šablon, sem ugotovila, da so čudovite in da jih res po krivici zanemarjam.  Nastala je rojstnodnevna voščilnica za znanko, ki praznuje v maju. 


Uporabila sem CC šablone: Floral Garden Fence, Springtime Window (4x6) in Partridge & A Pear Tree (4x4).
Poleg Cottage Cutz šablon pa sem uporabila še embosirno mapico Spellbinders - Garden Delight in štampiljko Najlepšega para - Tvoj dan.  


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


Lepo podaljšan vikend želim.
Damjana

9 komentarjev:

  1. o, kakšno lepo sceno si naredila ... še dobro, da imamo zdaj cc izziv - pri meni je stanje podobno, premalo uporabljam te šablone ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica. To okno je res prekrasno in vsi ostali detajli ga le še dodatno obogatijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Naredila si lepo, polno pomladno voščilnico. Le še naprej uporabljaj šablone, ki si jih "zanemarila":) Hvala, ker skupaj z nami ustvarjaš v CRAFT-alnici. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si ustvarjala in res sem vesela, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Great card!! Love the scene that you've created with the die cuts :) Thanks for sharing with us this time around at Creative Fingers :)
    Susan DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Damjana, čudovita in prisrčna je tale tvoja voščilnica, všeč mi je, da je polna prisrčnih podrobnosti na krasnem ozadju in hvala, ker deliš v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si naredila to okno in pričarala dogajanje na in ob njem.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa voščilnica:-)) Krasno ozadje si naredila s pomočjo reliefne srajčke.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši