torek, 26. april 2016

Bonbonček ob 100. objavi

Drage moje spremljevalke, ustvarjalke, blog prijateljice...

Ker je za mano ravno 100-ta objava in ker me zvesto spremlja že 40 ustvarjalk, sem se odločila, da vam podarim bonbonček. Vesela sem, da me tako pridno spremljate in komentirate moje objave in mi s svojimi objavami poklonite en kup čudovitih idej, ki jih s pridom uporabljam tudi pri svojih izdelkih.
Morda nisem vedno prav vestna in ne komentiram redno, se pa potrudim, da vsaj pokomentiram vaše objave za nazaj, kolikor je le mogoče in kolikor mi čas dopušča. 

Vedno sem vesela vsakega vašega komentarja, pa kakršen koli je že (čeprav priznam, da so večinoma pozitivni :)



Da osvojite bonbonček pa je dovolj že:

  • da pustite komentar pod to objavo glede mojih preteklih objav in ustvarjanja (lahko me tudi samo pozdravite :) in
  • da objavite slikico mojega bonbončka na svojem blogu s povezavo na moj blog.
Ker pa bom tokrat malce skrivnostnejša, bom vsebino bonbončka delila z vami, ko bo izžrebana dobitnica.

Časa je do sobote 30. 4. 2016 zvečer (23:59). V nedeljo, 1. 5. 2016 pa objavim srečno dobitnico bonbončka. Pa veliko sreče pri žrebu. 


Ustvarjalni pozdravček vsem.
Damjana

12 komentarjev:

  1. Zelo lepo si ustvarjala v preteklih dveh objavah za zakramente. Čestitke za 100 objav, kajti za njimi stoji veliko lepih izdelkov in veliko ustvarjalnih uric. Še naprej ti želim obilo idej in čim več časa za kreativnost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, si že pri 100. objavi. Čestitke! Spremljam te že dolgo in vedno znova sem navdušena nad tvojimi krasnimi izdelki. Hvala tudi, da se oglasiš na mojem blogu in pustiš prijazen komentar.
    Z veseljem se postavim v vrsto za tvoj skrivnostni bonbonček. Le kdo nima rad presenečenj? Jaz jih obožujem!
    Lep praznični teden ti želim in še veliko ustvarjalnih idej.
    Lepo bodi!

    OdgovoriIzbriši
  3. O pridna! Čestitke ob stoti objavi! In mnogo ustvarjalnih idej in izvedb le-teh tudi v prihodnje! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za 100 objav in še na mnoge.

    OdgovoriIzbriši
  5. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepo je praznovati in tudi 100 je razlog za praznovanje. Vse čestitke za tvoje lepe in številne objave, za ideje, ki jih človek kdaj "potegne" od tebe in hvala za vse komentarje, ki si jih pustila tudi pri meni. Vse pa človek res ne more pokomentirati, kljub vsemu imamo še druge obveznosti, pa še vse so tako pridne, da je tega kratko malo veeeeliko. Komentarji pa morajo biti pohvalni in vspodbujajoči, konec koncev se vsaka trudi po svojih najboljših močeh in vsak ima svoj pogled na lepoto. No, sedaj sem se pa razpisala:), na koncu pa samo še en lep pozdrav in uspešno proti 200. Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke za 100 objav. Lepo te je spremljati, saj si vsestranska. Izdelki so čudoviti, prav tako ideje. Pri tebi dobim namige za veliko stvari. Tudi pri meni se zgodi, da mi ne uspe vsega pokomentirat, saj objave kar letijo. Želim ti še veliko lepih objav.

    OdgovoriIzbriši
  9. Damjana, čestitke za 100 objav, midve se spremljava že "od prej" in če le utegnem, skočim na tvoj blog in si pogledam kaj lepega si ustvarila. Hvala ti tudi za obiske pri meni. Želim ti še naprej veliko lepega ustvarjanja in objav. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke tudi iz moje strani za 100 čudovitih objav. Izdeluješ krasne izdelke ter sem vesela da sem našla tvoj blog. Sedaj pa že lepim slikico na mojo stran. Lp Lea

    OdgovoriIzbriši
  11. o, bravo, si že pri 100-ki, šibaš, in kaj vse znaš, uf :))) meni pa se zdi, da si tako pridna komentatorka, vsaka čast! se mi zdi lepo, da se trudimo in lepšamo dneve druga drugi, ko pa je tako lepo videti in prebrati kaj lepega. lep vikend!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sem zamudila ... a nič zato :-))
    Čestitke za 100tko in želim ti še veliko lepe ustvarjalne kilometrine! In hvala ti za vse tvoj komentarje pri meni.

    OdgovoriIzbriši