torek, 26. april 2016

Ustvarjalni dotik - Zakrament - Sv. birma

Malce sem v zaostanku, glede na to koliko voščilnic, skodelice in šal moram narediti v tem tednu, a se bojim, da mi žal ne bo uspelo vsega narediti. Nastala je le še ena voščilnica za zakrament - tokrat za sv. birmo.


Pri izdelavi sem uporabila belo osnovo iz Ustvarjalnega dotika - Bela čestitka s kuverto A6 (Anita's), črno blazinico Archival Ink iz Ustvarjalnega dotika, kovinsko embosirno šablono Rayher, rezalno šablono Docrafts - Xpress Nesting Dies - Ornate Frame, belo strukturno pasto Rayher, štampiljko Sv. Birma - Mavelu.com, rezalno šablno Najlepši par - Romantični okvirji ter papirje in trak iz zaloge.


Voščilnico prijavljam na aprilski izziv - Zakrament pri Ustvarjalnem dotiku.  
 
Vsem skupaj želim lep ustvarjalni praznični teden.
Damjana

7 komentarjev:

  1. Zelo je lepa. Všeč mi je bel križ na natur osnovi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa barvna kombinacija! In všeč mi je, da si križ izdelala s strukturno pasto! Res super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je! Relief je res nekaj posebnega. Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  4. Uporabila si zanimive barve in lepo izdelala voščilo. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa je in držim pesti, da ti uspe vse narediti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo elegantna....ta barvna kombinacija je res prelepa.

    OdgovoriIzbriši