četrtek, 11. avgust 2016

CottageCutz Birthday Card

Ta simpatičen medvedek Mr. Snuggles je že nestrpno čakal, da ga uporabim na kateri od mojih voščilnic. Kombinacija z lončkom Hot Drink Cup mi je prav simpatična.


Uporabila sem izključno CottageCutz rezalne šablone, in sicer:
Grass Border, Hot Drink Cup (3x3), Mr. Snuggles (3x3), Balloon, Round Mini in Double Bow, ki sem jo izrezala iz zelenega filca in ji dodala gumbek.

Dodala sem še zelen karo trak iz tekstila, na katerega sem odtisnila Tinino misel: Najlepši par - Tri lepe misli, na lonček sem odtisnila štampljko od Mavelu: Vse najboljše ter na travo medvedku dodala še štampiljko ljubkega ježka od Penny Black - Bubbly, ki sem jo ročno izrezala. Ozadje je embosirano z embosirno mapico Cart-Us.


Voščilnico prijavljam na:


Prijeten "jesenski" pozdrav in hvala za obisk.
Damjana

20 komentarjev:

  1. ta medvedek je meni eden ljubših in vedno tako zelo simpatično izpade. Hvala, da si se pridružila tudi tokrat.

    OdgovoriIzbriši
  2. Very cute card!! Love how all the elements go together to make a scene :) Thanks for sharing with us at Creative Fingers this time around!
    Susan - DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je ta medvedek eden najbolj luškanih in kmalu ga dobim tudi sama ;)
    Lušno voščilnico si naredila, tako igrivo.

    OdgovoriIzbriši
  4. A pretty card, many thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  5. Thanks for joining the theme at allsorts this week Tracy X

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako zelo je lepa. Všeč mi je tale ljubek medvedek.

    OdgovoriIzbriši
  7. What a cute card. Thanks so much for taking the time to share with us at Penny Black & More this month.
    Lynn x
    DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako ljubka voščilnica, ježek in medvedek sta res pravi par :-) Predstavljam si, da je v lončki kavica za s sabo - popolna voščilnica za majhne in velike, le domišljijo je potrebno uporabiti, kot si jo ti odlično :-) Prijezen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Damjana, ta kombinacija medvedka in kave je originalna, super izpade. Res dobra ideja. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštkana in zelo lepo sestavljena voščilnica.Hvala, da se igraš z nami na Dream Valley izzivu. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  11. Simpatičan voščilnica, ki jo resnično lahko uporabiš za velike in male:) LP

    OdgovoriIzbriši
  12. Darling scene! Love the colors and elements! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Let’s Go Wild” Challenge! Beautiful colors and design. Well done!

    OdgovoriIzbriši
  13. This is precious, and super creative. Thanks SO MUCH for sharing your art with us. I SO enjoy having you play along, and hope to see more of your wonderful creations in the near future.
    God bless you!
    Karen
    Word Art Wednesday

    OdgovoriIzbriši
  14. Se mu ni mogoče upreti, kajne :). Zelo lepa voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita medvedja scena :-). Hvala ti, ker si se nama pridružila pri izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  16. Kako ljubek brundek je.. prekrasna voščilnica je nastala...

    OdgovoriIzbriši
  17. jaiii kako sladek in ljubek medvedek :-)) Čudovito voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  18. jaiii kako sladek in ljubek medvedek :-)) Čudovito voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  19. Absolutely the cutest bear on the block! Love your card :) Thank you for joining Through The Purple Haze in our challenge, good luck!


    Lisbeth @ Lisbeths hobbyer
    FabrikaFantasy DT
    Through The Purple Haze (owner)
    Make It Crafty Gal
    DT Broken Fairy Designs

    OdgovoriIzbriši