nedelja, 21. avgust 2016

Ježka - Hedgehogs

Že kar nekaj časa nazaj sem nabavila ta dva luštna ježka od Lawn Fawn in ju še nisem uspela uporabiti na voščilnici. Na tokratni easel voščilnici sem si ju zamislila nekako takole. 


Uporabila sem Lawn Fawn - Hedgehugs štampiljko in rezalno šablono ter rezalne šablone Marianne Design - LR0117, LR0203 in COL1383.


Ježka sem pobarvala s Copic Markerji, senčila pa sem z Distress Ink blazinico. Dodala sem le še Ranger Stickles - Xmas Red na srčke in to je to.  


Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:
 

Lep nedeljski pozdrav in hvala za obisk.
Damjana

18 komentarjev:

  1. Ooo kako sta simpatična! Zelo zelo zelo sta mi všeč. Kae ne morem se ju nagledati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Iii kako sta luštna:) Simpatična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna voščilnica z zelo lušnima ježkoma in zelo všeč mi je natur osnova.

    OdgovoriIzbriši
  4. Se strinjam, tudi meni je všeč natur osnova, ki si jo lepo uskladila z ježki in nastala je super voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo pašeta ta dva ježka na naravno voščilnico. Zelo lušno.

    OdgovoriIzbriši
  6. o, kako sta simpatična, res lepe barve in super ideja s tem krasnim prizorom.

    OdgovoriIzbriši
  7. I'm sorry but for our challenge you have to use images van Marianne Design. That is one of our most important rules.
    We have to delete your card.

    Kind Regards
    Anita
    MDblog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, I'm sorry. I didn't noticed that. I'll remember for the next time.

      Izbriši
  8. Še pa še lušna ježka. :-) Všeč mi je tvoja jesenska voščilnica. Super si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, kako sta luštna. Voščilnica je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštna ježka, vidim, da tudi ti kličeš jesen.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft - alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako sta srčkana. Zelo lepa voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja kako luštna ježka. Pa teko lepo si ju izpostavila z lepim izrezom!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepo si se poigrala s prepogibi :-)) Krasna je tvoja easel voščilnica z ježki.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Adorable card! I really love the layout, it is just so adorable! Thank you so much for playing the Lawnscaping Challenge!
    -Samantha

    OdgovoriIzbriši
  15. Srčkana voščilnica s temi ježki. Uporabila si lepo rjavo kombinacijo in ti izrezki zelo lepo pašejo zraven.

    OdgovoriIzbriši
  16. Kako simpatična voščilnica. Zelo lepo.
    Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši