nedelja, 11. september 2016

Poročna voščilnica - Wedding Card

Ta poročna voščilnica pa je odpotovala v Belgijo, kjer se je poročil tamkaj živeči slovenski par, ki obožuje živali, še posebno muce. Menda sta bila nad voščilnico navdušena, kar mi je resnično v zadovoljstvo.


Uporabila sem razalno šablono Cottage Cutz – Elegant Champagne Glass, rezalno šablono Spellbinders Shapeabilites - Grommet Tags, rezalno šablono Lil' Inker Design - Stitched Mats: Square, štampiljko Docrafts - Pampered Pets Sitting Pretty in pa štampiljko Ustvarjalnega dotika - Pravkar poročena.


 Voščilnico prijavljam na nasledje izzive:

 

Mirno noč želim in prijeten začetek delovnega tedna.
Damjana

15 komentarjev:

  1. Zelo je lepa. Všeč mi je ta raznežen muc na darilu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res najlepše darilo, da je prejemniku všeč. Zanimiva je s to muco ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Really sweet Wedding card and so pleased that they liked it, great use of the cat image.
    Thank you for joining our Anniversary/Special Occasions challenge this week at Allsorts.

    Kath

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous Wedding card! The cat is fantastic! Thanks for joining us this week on Simon Says Stamp Monday Challenge Blog! Barbara

    OdgovoriIzbriši
  5. A very sweet card for our 'Anniversaries and Special Occasions' theme, many thanks for joining us at Allsorts challenge.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštna je,mi je vsec,da muc praznuje z mladoporocencema:)!

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštna je,mi je vsec,da muc praznuje z mladoporocencema:)!

    OdgovoriIzbriši
  8. A delightful card. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

    OdgovoriIzbriši
  9. Such a sweet card, very pretty. Thanks so much for sharing with us at Penny Black & More.
    Lynn x
    DT
    www.craftylinby.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  10. V prejšnjem komentarju sem pozabila pohvalit tvojo novo "oblekco". Tudi ti si se pomladila oz. tvoj blog. Lepo si ga spedenala, 20 let je mlajši. Muca na poročni pa še nisem videla in mi je všeč, da ni tista klasika za poroke in da si upaš it tud malo izven "predpisanega".

    OdgovoriIzbriši
  11. Simpatična poročka za ljubitelje mucov

    OdgovoriIzbriši
  12. Popped back to thank you for also joining us at Penny Black and More challenge.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lušten mucek - prepričana sem, da sta bila navdušena :-) Pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  14. lovely card, thank you for sharing it with us at creative inspirations.
    Suzanne

    OdgovoriIzbriši
  15. Lovely card and film choice! Thanks for joining in with our challenge at As You Like It,
    hugs Samantha :0)

    OdgovoriIzbriši