nedelja, 11. september 2016

Za 30 - letnico - For a 30 Years Old Woman

V septembru se praznovanja, obletnice in zabave kar vrstijo in posledično je potrebno izdelati tudi veliko voščilnic. Slednja voščilnica je nastala za prijateljico, ki je praznovala 30 let. Na voščilnici je vse, kar jo ponazarja: mladostnost, iskrivost in pozitivnost.


Uporabila sem: 
Rezalno šablono MFT - Die-namics - Stitched Circle STAX, rezalno šablno MFT  - Die-namics - Zipper, rezalno šablono Beadsi 6,5 cm - številke in rezalno šablono Mavelu - Čestitike.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
Pozdravček.
Damjana

10 komentarjev:

  1. Damjana, zelo mi je všeč tole z zadrgo, super izpade. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je lepa in mladostna. Všeč mi je tale zadrga.
    Lp

    OdgovoriIzbriši

  3. Beautiful card. Thank you for joining us over at scrapping4funchallenges. Look forward to seeing you again.

    hugs
    Tammi, DT
    7 september 2016 20:20

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je ta zadrga, sem že videla nekje šablono, pa mi ni bilo nič kaj jasno, zdaj pa vidim kako to gre. Ej, a veš, da mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Awesome card! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations.
    Rene

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta zadrga šablonca pa je res svetovna ....krasno si setavila voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. love your zippy card,,,,,thank you for sharing it with us at crafty catz challenge
    Tilly

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ideja z zadrgo :-))) In držalo zadrge!!! Čestitke, Majda

    OdgovoriIzbriši