četrtek, 8. februar 2018

Srčkasta voščilnica ~ Valentine's (Love) Card

Moj današnji praznični dan je bil kar ustvarjalen. Voščilnica, ki sem jo danes izdelala je v znamenju srčkov in zaljubljenih. Težko se ločim od rdeče - bele kombinacije kadar gre za valentinovo voščilnico. Tudi tokrat je tako. Na pobudo Vladke in Tine me je inspirirala voščilnica iz leta 2015, ki je bila objavljena na mojem blogu 17. 11. 2015 - povezava.


Uporabila sem rezalno šablono Najlepši par – Pravokotniki s šivi A6, rezalno šablono Najlepši par – Valoviti pravokotniki s šivi, rezalno šablono MFT Die-namics - Heart Puzzle, štampiljke Ustvarjalnega dotika ter 5 srebrnih sequinčkov.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


Želim vam lep preostanek prazničnega dne in lep konec tedna. Hvala za obisk.
Damjana

18 komentarjev:

  1. Damjana, prelepo si voščilnico preoblekla v rdečo barvo in se poigrala s srčki. Krasna mi je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa, narejena z ljubeznijo
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro si izdelala variacijo v drugi barvni kombinaciji. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa. Všeč mi je tale puzzle.

    OdgovoriIzbriši
  5. A great clean and simple card Damian and I love the puzzle heart die, I must put that on my wishlist. Thanks for entering this month's challenge at Creative Inspirations and good luck x

    OdgovoriIzbriši
  6. Love how you also included the tiny heart from the big heart! Lovely card! Thanks so much for sharing your LOVE with us at Simon Says Stamp Monday Challenge! xox Maura

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimiva predelava! “Puzzle” učinek na srcu lepo pove, da se ljubezen sestavlja po malih koščkih, ki ji delimo vsak dan znova in znova. Hvala, ker sodeluješ

    OdgovoriIzbriši
  8. Iz pomladne zelene si prešla na strastno rdečo, všeč mi je kako si uporabila izrezan srček :-)
    Hvala, ker svojo valentinčico deliš z nami na blogu Scrapping4fun, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Paše ji rdeča, zato se ne čudim, da se ji nisi mogla odreči. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobro si izpeljala izziv. Prav čedna je v novih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasno valentinovo voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, ker s sequinčki ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepa voščilnica. Všeč sta mi srce kot puzzle in lep okvir. Hvala, da sodelujete v Zartee izzivu. Lp Nataša

    OdgovoriIzbriši
  13. Gorgeous card. Love it.
    Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges.
    Priya-DT

    OdgovoriIzbriši
  14. Všač sta mi obe, pa se mi kljub temu zdi, da si s tole drugo prvo res dobro izpopolnila. Bravo! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Great simple card. I like the big heart very much. Thanks for joining us at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    OdgovoriIzbriši
  16. A CAS card with a big impact. Wonderful! Thanks for sharing with us at As You Like It Challenge this fortnight!

    OdgovoriIzbriši
  17. Gorgeous card Damjana :-) the colours and CAS design are fabulous! Very pretty design :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Luv
    Lols x x x

    OdgovoriIzbriši
  18. you have made a variation in another color combination. she is beautiful.

    ดูหนังออนไลน์

    OdgovoriIzbriši