nedelja, 4. februar 2018

Srečna dobitnica bonbončka

Pozdravljena draga dekleta! Naj se vam pred razkritjem srečne dobitnice mojega bonbončka, najprej zahvalim za vse komentarje in pozitivne misli, tako ob 200. objavi kot tudi skozi celo leto. Iskrena hvala, da me spremljate in pokukate tudi v moj kotiček.

Tako torej. Random.org je določil, da naj bonbonček prejme...

komentar pod zaporedno št. 3...

to je Andreja (Cvetoči travnik).



Draga Andreja, iskrene čestitke. Tvoj naslov imam. V kolikor si ga spremenila, pa prosim sporoči, da bo pošta prispela na pravi naslov.

Vsem skupaj želim lepo nedeljo in uživajte v snegu.

Pozdravček.
Damjana

10 komentarjev:

  1. Čestitke Andreji - to je pa imenitno darilce za njen današnji rojstni dan!
    Prijeten teden ti želim Damjana!
    Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj sem vesela za Andrejo, da dobi tvoj super bonbonček.

    OdgovoriIzbriši
  3. Damjana, najlepša hvala za tako čudovito darilo in to prav na moj roj. dan. Hvala iz srca in ša naprej ti želim veliko ustvarjalnih trenutkov, lep pozdrav Andreja.
    p.s.: ne, naslova še nisem spremenila:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Andreja, sreča je res na tvoji strani, pa prav na rojstni dan. Bonbonček bo jutri oddan na pošti. Želim ti vse najboljše in čudovito praznovanje ter ustvarjanje z novimi šablonicami :) Pozdravček. Damjana

      Izbriši
  4. Čestitke Andreji, tebi pa veliko užitkov pri ustvarjanju. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke Andreji :) Ravno pravi čas je bila izžrebana.
    Lp,
    Danica

    OdgovoriIzbriši