nedelja, 12. oktober 2014

Handy Man Tools čestitka za mojega očeta

Takole je nastala moja nova čestitka za očeta, ki mora imeti v svoji delavnici vse stvari in vsak kos orodja na svojem mestu.

Sprva mi ni bilo čisto jasno, kako bom takšnemu perfekcionistu kot je moj oče, sploh lahko izdelala rojstnodnevno čestitko. A sem čisto po naključju v eni izmed spletnih revij zasledila, da ima Memorybox primerno šablono oz. primerni šabloni zame.

In tako je nastala tale Handy Man Tools čestitka, ki je je bil oče, kajpakda, zelo vesel.



Uporabila sem:
Prisrčen pozdravček do naslednje objave. Imejte se lepo.
Damjana

4 komentarji:

  1. Krasno ti je uspela, res. Ni nič čudno, da jo je bil oče vesel. Jaz imam vedno težave z voščilnicami za moške. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo voščilnico si naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši