sreda, 8. oktober 2014

Roza pentlja, simbol boja proti raku dojk



Ustvarjalni tim CRAFT-alnice se s tokratnim oktobrskim izzivom pridružuje akcijam v Rožnatem oktobru.

Vse ustvarjalke naproša, da stopimo skupaj in prijavljene izdelke na izzivu #118: Roza pentlja, simbol boja proti raku dojk, poklonimo združenju Europa Donna.

Z veseljem se tudi jaz odzovem tej akciji in svoj izdelek podarjam Združenju Europa Donna Slovenija, saj se mi zdi ozaveščanje na kakršen koli način, zelo pomembno.

Na Izziv #118: ROZA PENTLJA, SIMBOL BOJA PROTI RAKU DOJK na blogu CRAFT-alnica
prijavljam naslednji izdelek:


Uporabila sem:
  • Rezalno šablono - Xcut Oval Nesting Dies, Large
  • Rezalno šablono - Marianne Design - LR0139
  • Rezalno šablono - Memorybox  - Precious Stars (mašnica)
  • Rezalno šablono - Marianne Design - LR0103
  • Napis - Fotopolimerne štampiljke: Rojstni dan - set 2 (Mavelu.com)
  • Perle - Anita's
  • Liquid Pearls - Ranger
  • Štanco - Efco Creative Emotions - rožica
Vsi skupaj lepo pozdravljeni in stopimo skupaj tudi v tokratni akciji.
Damjana

7 komentarjev:

  1. Damjana, pozdravljena in dobrodošla.
    Voščilnica je zelo lepa.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 118. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za dobrodošlico. Ob tej, na nek način dobrodelni noti, z veseljem sodelujem na tokratnem izzivu CRAFT-alnice. Lep dan.

      Izbriši
  2. Dobrodošla med blogarkami. No, tudi jaz sem še precej "frišna". Lepo voščilnico si izdelala za lep namen.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za dobrodošlico. Bom pokukala še malce v tvoj svet, čeprav mislim, da sem ciracaro kar vestno spremljala na Otoku zakladov in vedno znova ostala brez diha ob njenih (tvojih) izdelkih ;) Vmes sem na žalost po sili razmer Otok zakladov malo zanemarila in žal zamudila kar precej veliko zbirko tvojih čudovitih izdelkov. Sedaj bom pa bolj pridno spremljala, da kaj ne zamudim :) Pozdravček.

      Izbriši
  3. Hvala Damjana, ker boš dobrodelna!
    Zelo je lepa in naredila si pravo "vintage damo". Zelo mi je všeč :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici z roza pentljo ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljena Damjana in hvala, da si se nam pridružila v dobrodelni Craftalnici. Tudi meni s+je zelo lepa tvoja vintage dama, lepo si jo pokombinirala z vsemi dodatki.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši