torek, 14. oktober 2014

Prva božično-novoletna voščilnica za leto 2015 v vijoličasti barvi

Tokrat se javljam s svojo prvo božično-novoletno voščilnico letos, ki pa je za spremembo  v vijoličasti barvi. Za vijoličasto barvo sem se odločila, ker največkrat delam novoletne voščilnice v srebrni, zlati, rdeči, zeleni ali pa modri, na vijoličasto pa vse prepogosto pozabim, pa čeprav se mi zdi čisto primerna za praznično vzdušje.


In tako je nastala tale prikupna srnica:


Uporabila sem:
  • Rezalno šablono - Najlepši par (za napis vesele praznike)
  • Rezalno šablono - Xcut Oval Nesting Dies, Large
  • Rezalno šablono - Spellbinders Nestabilities - Beaded Ovals
  • Rezalno šablono - Cottage Cutz - Snowflake 1 & 2
  • Distress blazinico - Distress Ink Spun Sugar
  • Distress blazinico - Distress Ink Shaded Lilac
  • Flomastre - Tombow ABT Pen na vodni osnovi
  • Embossing Powder - Docraft Papermania - Lilac
  • ZIG - Wink of Stella - prozoren
  • Papir - Sparky & Marie - Dreamcatcher
  • Liquid Pearls - Ranger
  • Papirnati prtiček - Rayher (8 cm) 
  • Štampiljke iz domače zaloge
  • Ščipalko iz domače zaloge

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


    En lep pozdravček. Have fun. 
    Damjana

    28 komentarjev:

    1. Zelo izpade v vijolični varianti. Tako nežna je in tale majhna srnica je tako lušna. Lepa voščilnica z prefinjeno obešeno snežinko. Sem zelo vesela, da si se nama pridružila.

      OdgovoriIzbriši
    2. Vladuška, najlepša hvala. Z veseljem sem se vama pridružila. Pozdravček.

      OdgovoriIzbriši
    3. This is a beautiful creation with great details. Love the colours and embellishments. All the elements work so well together. It is perfect for our 16th ‘ANYTHING GOES’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck.
      Hugs
      Desíre
      {Art by Miran Showcase DT Member}
      {Would love you to visit my blog and join my 1,000 Follower Give-Away. Thank you so much, if you have already entered, and good luck.}
      {Doing Life – my personal blog}

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Dear Desire, thank you so much. Thanks also for accepting me. Wish you all the best. Damjana

        Izbriši
    4. Prej bi si težko predstavljala vijolično barvo za božično voščilnico. Čeprav so kroglice za jelko, že bile v tej barvi. Naredila si krasno voščilnico, srnica je lep dodatek.

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Renata, najlepša hvala. Tudi sama sem imela veliiiko pomislekov glede te barve, pa sem bila vseeno drzna in na koncu mi je bila voščilnica v vijoličasti čisto všeč. Pozdravček. D.

        Izbriši
    5. Čudovita je in všeč so mi nežne pastelne barve :-))
      Hvala, ker se igraš tudi pri Milk Coffee!

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Andreja, hvala. Z veseljem se igram pri Milk Coffee. Pozdravček. D.

        Izbriši
    6. Iiii,kako lepo si naredila.Uporabila si čudovite barve.
      Zelo lepo ustvarjaš in vesela sem,da sem odkrila tvoj blog.
      LP,Urška

      OdgovoriIzbriši
    7. Dear Sue, thank you very much. Wish you all the best. Damjana

      OdgovoriIzbriši
    8. Urška, najlepša hvala. Pozdravček. D.

      OdgovoriIzbriši
    9. Iii kako luštno in nežno čestitko si naredila.

      OdgovoriIzbriši
    10. Ninch, najlepša hvala. Pozdravček. D.

      OdgovoriIzbriši
    11. Damjana, prav luštna zimska voščilnica je, vedno"padem" na srnice :)) Hvala za obisk v moji hiški. Pozdravček, Maja

      OdgovoriIzbriši
    12. A lovely creation. Thanks for sharing with us at Winter Wonderland.
      Mags
      x

      OdgovoriIzbriši
    13. Lepa voščilnica je nastala in vijolična barva mi je zelo všeč, srebrni dodatki jo naredijo še bolj praznično, srnica je pa tako simpatična. Lp

      OdgovoriIzbriši
    14. Your design and colors are gorgeous. The deer is darling, and I love the layers. Thanks for dropping this off at 613 Avenue Create.

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Sheila, thank you very much. Wish you all the best. D.

        Izbriši
    15. Aaa je lepa!!! Veš, da sem ravno včeraj pospravljala papirje in ko zagledam vijolične, me prešine....to pa moram na kakšni praznični uporabiti :-) Zdaj pa sem čisto navdušena po tej tvoji krasotoci!!! Hvala!

      OdgovoriIzbriši
    16. Such a pretty card! Thank you so much for sharing this with us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... :)

      OdgovoriIzbriši
    17. Thank you so much for sharing your gorgeous card with us at OBAG and Good Luck!! Sarah

      OdgovoriIzbriši
    18. Such a cute card, great image, thanks for entering into the cutie pie challenge. Gem DT xx

      OdgovoriIzbriši
    19. This is very pretty! Love the soft colours and the deer.
      Thank you for joining us at Christmas at Sweet Stampin’, good luck in the challenge and I hope you will be back again.
      Marilyn

      OdgovoriIzbriši
    20. A really sweet card and a very cute image.

      Thanks for joining us at the Cutie Pie Challenge.

      Helen x

      OdgovoriIzbriši