torek, 18. avgust 2015

Nakit - uhančki v oranžni barvi

Danes sem se po dolgem času namenila narediti uhančke po naročilu. Vsebovali naj bi nekaj oranžnega in to so bile oranžne rožice. Ker sem uhančke s stekelci delala prvič, moram priznati, da sem bila s končnih rezultatom kar zadovoljna.


Uhančke prijavljam na Avgustovski ustvarjalni izziv 2015 - NAKIT pri Ustvarjalnem dotiku, kjer najdete srebrne osnove za uhane, kakršne sem uporabila jaz in stekelca, ter lepilo za nakit JRE600 in lepilo Glossy Accents, ki ju prav tako najdete v spletni trgovini Ustvarjalnega dotika. 

Vsem skupaj želim en lep pozdrav.
Damjana

4 komentarji:

  1. Res krasen izdelek in to prvi izmed kopice, kajne :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika! Barbara

    OdgovoriIzbriši
  2. Uhančki so ti super uspeli. Predvidevam, da je sončnica broška...tudi sama imam to luštkano šablonco :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Neva. Ne, sončnica je samo za dekoracijo. Si mi dala pa super idejo, da bi lahko postala tudi broška. Hvala.

      Izbriši