ponedeljek, 10. avgust 2015

Poročna čestitka - Wedding Card

Sodelavka me je prosila, da za mladoporočenca naredim eno lepo čestitko ob poroki. Malo sem ji predstavila svojo zamisel, kako bi čestitka izgledala in strinjala se je.
Čisto tako, kot sem si jo zamislila, je nastala tale poročna čestitka.


Uporabila sem šablone od Sizzix-a - Hearts, Scallop, šablono Joy! crafts - Vitage Borders No. 6002/0163, štampiljko Ustvarjalnega dotika - Vesel poročni dan, šablono Jo! crafts - Vintage Flourishes No. 6003/0016, perla papir iz zaloge, perlice iz zaloge, zakovico - srček od Fiskars-a in svilen trak iz zaloge. 
Poročni napis na srčku sem vroče embosirala z belim embossing prahom.

Čestitko prijavljam na naslednje izzive:


Želim vam veselo ustvarjanje. Have fun.
Damjana

8 komentarjev:

  1. What a beautiful, e!! Thanks for sharing with us at Creative Fingers!! Hope to see you again soon :)
    Susan

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo izpade v obliki srca in takoj razkrije za kakšno priložnost je namenjena.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepa poročna voščilnica je nastala z vsemi dodatki, ki pašejo za ta namen.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo voščilnico si izdelala...všeč mi je oblika (srček) in izrezke si zelo lepo skombinirala <3

    OdgovoriIzbriši
  5. hello! what a fabulous card, the heart and pearls are gorgeous! so glad you played along with us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    sparkle & shine *~*

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo je lepa :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa in nežna, kakor se za poročno vočilo spodobi.
    Hvala, da si se nam pridružila v vroči Avgustovski Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši