nedelja, 16. avgust 2015

Poročna čestitka - Wedding Card 2

Za mojo najboljšo prijateljico, ki se te dni poroči, sem izdelala čestitko, ki sem si jo nekako zamislila v rdeče - beli kombinaciji. Že v naprej sem vedela, da bom uporabila šablono Romantični okvirji -  Najlepšega para, ker res deluje tako romantično in svečano, da sem jo morala preizkusiti.




Uporabila sem kot že rečeno šablono Romantični okvirji -  Najlepši par, šablono Lil' Inker Designs - Stitched Mats Square, napis Iskrene čestitke iz poročnega kompleta štampiljk Ustvarjalnega dotika, za srčke sem uporabila šablono srčkov iz kompleta Stitched Journaling Card od Lawn Fawn, silikonske štampiljke Viva Decor-ja iz kompleta Love, za barvanje ženina in neveste Copic Markerje, trak s srčki od Deco Ribbon Assortment, Glossy Accents za 3D učinek srčkov in za malo bleščečega pridiha tu in tam Wink of Stella brezbarven čopič z bleščicami.

Čestitko prijavljam na naslednje izzive:

 Vsem skupaj želim poletni ustvarjalni pozdrav. Have fun.
Damjana :)

13 komentarjev:

  1. Krasna poročna voščilnica. Romantični okvirji jo resnično naredijo še posebaj lepo.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa romantična poročna voščilnica :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful wedding card, I love the red and white palette!! Thank you for joining this week for Word Art Wednesday's # 196 anything goes challenge! Ginny M DT WAW

    OdgovoriIzbriši
  4. Rdeče-bela kombinacija je meni zelo lepa in paše tudi na proočno voščilnico. Zelo simpatična je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa kombinacija barv in romantični okvir naredi voščilnico še bolj lepo...

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa poročna čestitka v rdeče beli kombinaciji.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa, tudi meni je belo-rdeča kombinacija simpatična:) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  8. a beautiful wedding card, thank you for joining our challenge at Crafty Catz and hope to see you again
    Tilly

    OdgovoriIzbriši
  9. Excellent wedding card! Thank you for playing along in the Word Art Wednesday Challenge! Have a blessed day!

    Charity - DT Member - Word Art Wednesday
    http://wordartwednesday.blogspot.com
    http://collectivecreativity.blogspot.com (my personal blog)

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo si jo sestavila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. A very elegant and romantic design :-)

    Thanks for sharing with us at As You Like It!

    Hugs, Kat x

    OdgovoriIzbriši