torek, 12. julij 2016

70 letni mladenič - 70 years old "young man/boy"

Za tetinega moža in njegovih 70 let sem izdelala voščilnico v karo varianti. Ker je večino življenja preživel v suknjiču, sem se odločila za ročno izdelavo suknjič voščilnice s kravato, ki sem jo poštempljala z napisom Happy Birthday. Je zelo vitalen za svojih 70 let in poln pozitivne energije, zato mirno lahko napišem, da je še mladenič.


Vse je izdelano ročno in brez šablonic (očitno se tudi brez njih da). Včasih je pač potrebno stopiti malce iz okvirjev. Štampiljka Happy Birthday je od Viva Decor-ja, ki sem jo posula s Perfect Pearls prahom, da da še malce bolj svečan videz.
 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


Pozdravček in hvala za obisk.
Damjana

8 komentarjev:

  1. Krasno si izdelala srajco. Še bolj pa mi je všeč ideja s poštempljano kravato. Super je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful card, love the tie.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super srajco si "sešila". :-) Takšne moške voščilnice vsakič zažgejo. Ideja s poštemplano kravato je svetovna. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. So creative - great card!
    Thank you for joining us at A Blog Named Hero!! ~Michele, DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo moško rojstnodnevno voščilnico si naredila :-)) Srajca in kravata sta čudoviti.
    Hvala, ker se igraš z nami pri Scrapping4Fun.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super moška voščilnica - kravata še prav posebno :-) Poletni pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši