torek, 12. julij 2016

Poletna voščilnica za jadralca

Za strastnega jadralca, ki je praznoval svojih 60 let, sem izdelala voščilnico, ki po mojem mnenju vsebuje vse tiste sestavine, ki jih jadralec potrebuje. In seveda ugoden veter.

 
Uporabila sem štampiljko  Ustvarjalnega dotika – Vse najboljše,  robno štanco Fiskars – Rainbow, rezalno šablono - Lil' inker design - Stitched Mats: Square, rezalne šablone WPlus9 Design Studio – Nautical Notions Die (WP9D-064), razelne žablone Lawn Fawn - -Stitched Journaling Card, stensil šablona Simon Says Stamp! – Waves stencil, Distress Ink blazinica – Faded Jeans, pigmentna blazinica – Versa Fine – Majestic Blue, Copic markerji.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



Lep poletni pozdrav in hvala za obisk.
Damjana

18 komentarjev:

  1. kako so mi všeč te navtične in kakšni valovi, vau!

    OdgovoriIzbriši
  2. Luškana je in všeč mi je kako si se znašla z valovi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Valovi so res super domislica :)! Pa tudi sicer je zelo lepa voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res zanimivi valovi in krasna voščilnica z vsemi potrebnimi elementi za jadralca.

    OdgovoriIzbriši
  5. Imaš kar prav na voščilnici je vse le še ugoden veter manjka. Krasno si se lotila mornarske teme, tudi meni so všeč valovi pod jadrnico.
    Hvala, da si se nam pridružila v poletni Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi sama bi kar nekam odjadrala, čeprav moj mož pravi da že 14 dni skupaj praznujem. Najprej lepa hvala, da si se spomnila name in mi poslala čudovito rojstnodnevno voščilnico, seveda pa mi je nadvse všeč tudi ta morska.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita jadrnica in super valovi :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. A great nautical themed card. thanks for joining AYLI challenge. Elaine

    OdgovoriIzbriši
  9. Great card for a our challenge and I love the way you have done the sea.
    Thank you for joining our One for the Boys challenge this week at Allsorts.

    Kath

    OdgovoriIzbriši
  10. Great card, Thanks for joining in with our challenge at As You Like It,
    hugs Samantha :0)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super lepa voščilnica za jadralca. Res manjka samo še ugoden veter. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  12. V vetru, ki te dni piha, bi bilo jadranje že skoraj nevarno. Lepa voščilnica je nastala za jadralca. Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. lp.

    OdgovoriIzbriši
  13. wonderful nautical/masculine card - i'm glad you played with us at A Blog Named Hero and GOOD LUCK!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Simpatična morska in valovi na tem morju so čisto nekaj posebnega:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasno si jo sestavila in nastala je lepa morska voščilnica :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ker se igraš z nami tudi pri Scrapping4Fun.

      Izbriši
  16. Love the clean lines on your nautical card! Thanks for playing along with us at A Blog Named Hero!

    OdgovoriIzbriši