nedelja, 31. julij 2016

Ustvarjalni dotik - Rožice

Tokrat so si želeli pri Ustvarjalnem dotiku videti rožice in jaz sem jih dodala krstni voščilnici za Gašperja.


Iz trgovinice Ustvarjalni dotik sem uporabila belo osnovo Bela čestitka s kuverto A6 (Anita's) in Tekoče perle Silver Pearl (ki jih žal ni več v ponudbi - vsaj jaz jih nisem več našla).



 
  
Uporabila pa sem še rezalno šablono Nellie Snellen - SD073 Angel Boy, rezalno šablono MFT - Die namics - Bottlecap Letters, rezalno šablono Najlešega para - Romantični okvirji, rezalno šablono Spellbinders Shapeabilities - Grommet Tags, štampiljko Sv. Krst od Mavelu in za rožice štance Vaessen Creative - Daisy.


Vsem skupaj želim prijeten nedeljski večer in hvala za obisk.
Damjana

10 komentarjev:

  1. Luštkana in obenem zelo elegantna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. o, kako je lepo prikupna, všeč mi je tale svetleč papir.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito ljubka je in lepo izdelana. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa, nežna! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa voščilnica. Všeč mi je svetleč papir, ki si ga uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita, zelo lepa silhueta angelčka
    hvala za tvoje komentarje na mojem blogu
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši