petek, 19. februar 2016

Recikliranje s filcanjem - Recycle

Ker smo v dobi, ko vse preveč embalaž in porabljenih reči vržemo proč, je občasno čas tudi za reciklažo. Tokrat sem reciklirala škatlo od robčkov in nastala je škatlica za shranjevanje vrečk. Ideja, ki sem jo videla na spletu, se mi je zdela zelo uporabna Zato sem se glede na stanje v naši hiši, ki je bilo prejšnji teden precej "prehladno" in s tem povezana nenormalna poraba robčkov, odločila narediti spodnjo škatlico.

I. faza: škatlica, še ne obdelana

 II. faza: škatlica oblečena v filc.

Iz filca sem s pomočjo Sizzix šablone BigZ Tattered Leaves in Love Birds 3-D Rose izrezala vrtnici in listke in tako je nastala reciklirana škatlica v kateri sedaj shranjujem vrečke. 
In še povezava: https://www.youtube.com/watch?v=YXDrzQoCA0Y 


Škatlico prijavljam na naslednje izzive:
Pozdrav.
Damjana

5 komentarjev:

  1. Kako super ideja! Lušno škatlico si izdelala in jo lepo okrasila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. You did an amazing job recycling the tissue box to store garbage bags. I love the felt flowers, they are beautiful! Thanks for entering your beautiful box in the Simon Says Stamp Monday Challenge. Cathie <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in zanimiva reciklaža.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa in zanimiva reciklaža.

    OdgovoriIzbriši
  5. A gorgeous creation! Thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

    OdgovoriIzbriši