ponedeljek, 22. februar 2016

Rojstnodnevni bonbonček

Drage spremljevalke, blog prijateljice, ustvarjalke...
Ker se bliža moj rojstni dan, sem se odločila, da vas malce obdarim.


Do bonbončka (darilo, torta in skodelica žal niso vključene :) na desnem listu v zvezku lahko pridete tako: 

  • da postanete moja spremljevalka, če še niste
  • da pustite komentar pod to objavo
  • da objavite slikico mojega bonbončka na svojem blogu s povezavo na moj blog  
Če mi pošljete voščilnico, ki je bom zelo vesela, greste 2 x v boben za žreb. Za naslov mi prosim pošljite mail. Časa je do petka 26. 2. 2016 zvečer (23:59) (to je 1 dan po mojem rojstnem dnevu). V soboto 27. 2. 2016 pa objavim srečno dobitnico bonbončka. Pa veliko sreče pri žrebu.

Lep večer želim vsem.
Damjana

30 komentarjev:

  1. ooo, vse najboljše ti želim, vsega lepega in veliko ustvarjalnega navdiha ...
    zdaj pa ne vem, ali sem preutrujena ali kaj - ne najdem tvojega maila, tako da se mi javi prosim na tina@treebug.org, da ti pošljem še dobre želje po pošti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina, najlepša hvala za lepe želje. Res sem ga pri prenovi bloga malce "biksnila" in očitno mail izbrisala. Ti sporočim svoj naslov na tvoj mail.

      Izbriši
  2. Z veseljem se postavljam v vrsto za sladki bonbonček. Novičko bom delila na svojem blogu. Ne najdem pa tvojega e-mail naslova, da ti dobre želje pošljem po "polžji" pošti. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sonja, najlepša hvala za sodelovanje. Pri prenovi bloga sem ga malce "biksnila" in očitno mail izbrisala. Moj mail je damjana.ustvarja@gmail.com. Sem sedaj tudi že popravila napako. Se že veselim pošte.

      Izbriši
  3. Ooo, Damjana, najlepša hvala za priložnost osvojitve tvojega sladkega bonbončka. Z veseljem bom delila novičko na svojem blogu, voščila pa ti bom kar po navadni pošti.
    Lepo bodi!

    OdgovoriIzbriši
  4. O, tudi sama se postavljam v vrsto za bonbonček in z veseljem ti pošljem rojstnodnevno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Darja, ne pozabi postati moja spremljevalka, če morda še nisi :)

      Izbriši
  5. Vse najboljše za prihajajoči rojstni dan. Naj ti bo ustvarjanje vedno v veselje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Damjana, čestitke za tvoj rojstni dan. Več lepih misli pa dobiš po pošti :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse naj naj....in še veliko ustvarjalnih užitkov ti želim. Ti že pišem na gmail ...:-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala, da se lahko potegujemo za bonbonček. Čestitala ti bom po navadni pošti, ti pa pišem mail za naslov.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ups, sem ugotovila, da naslov že imam. Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihihi, se mi je zdelo, da se boš spomnila, da ga že imaš :) Hvala ti Zvonka :)

      Izbriši
  10. Damjana, vse najboljše. Prijetno ustvarjaj še naprej. Bonbonček je prav sladek ... se ga ne bi branila :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse najboljše in še veliko ustvarjalnih idej ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ojej, pa to je že jutri, pa na mojem seznamu te ni,"moja tajnica" je očitno zamočila....tvoj naslov imam, pošta bo pa naredila svoje. Jutri lepo praznuj, vse najboljše še iz spletnih strani.čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala Mojca, za lepe želje in da si me zopet nasmejala. Ja, tudi "tajnice" kdaj pa kdaj kaj zamočijo ;)

      Izbriši
  13. Damjana, krasni izdelki, pohvala za vse objave,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Vse najboljše tudi iz moje strani :) se pa tudi jaz postavljam v vrsto za žreb :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Damjana, z zamudo ti voščim vse najboljše in najlepše in veliko ustvarjalnega navdiha ti želim :-))

    OdgovoriIzbriši
  16. Damjana, z zamudo ti voščim vse najboljše in najlepše in veliko ustvarjalnega navdiha ti želim :-))

    OdgovoriIzbriši