sobota, 27. februar 2016

...rojstnodnevni bonbonček dobi...

Drage moje blog prijateljice, ustvarjalke...

Najprej se vam vsem in vsaki posebej zahvaljujem za komentarje in čestitke, ki ste jih pustile na mojem blogu ob zadnji objavi. Morda se nisem uspela vsem sproti zahvaliti, pa naj velja ta zahvala za vse.

Še posebej pa bi se zahvalila vsem, ki ste mi poslale svoje lepe želje po "polžji" pošti (bom uporabila kar Sonjine besede) v vaših čudovitih voščilnicah, ki so tako lepe, da vsako posebej vsak dan znova pogledam in občudujem. Koliko čudovitih tehnik in idej. Prisrčna hvala tudi za vse "pozornosti" - darilca, ki ste jih priložile. Naredile ste mi res en čudovit rojstni dan. No, ste si pa tudi prislužile dodaten listek s svojim imenom v "bobnu" za žreb :)


Tokrat je listek povlekla mala ročica našega Tima, ki se je te naloge tako zelo veselil, da je mešal listke z imeni in mešal in zares dobro vse premešal. Izžrebal je.....

 .... Tino Z.

Tina iskrene čestitke in še enkrat hvala za tvojo prekrasno voščilnico in izreze, ki  so nadvse uporabni in jih bom z veseljem uporabila.

Tile dve krasotici sta sicer prišli malce kasneje, pa nič zato. Bila sem ju neizmerno vesela, zato ju objavljam še v to objavo, ker ne bi bilo prav, da bi ostali neobjavljeni. Zvonka in Maja, iz srca hvala. 


Vsem skupaj pa še enkrat iz srca hvala za sodelovanje.

Želim vam lep vikend z obilo ustvarjanja.

Damjana

15 komentarjev:

  1. Čestitke Tina. Damnajana, tebi pa hvala, da si svoj praznovanje delila z nami.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Valerija, tebi pa še enkrat hvala, da si sodelovala.

      Izbriši
  2. ooo, kako sem pa jaz zdajle vesela - danes mi je šlo bolj kot ne vse narobe, otroci nerazpoloženi ... potem pa tole - vau in dan je takoj lep, jaz pa polna energije :))))) hvala!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina, me veseli, da ti je žreb polepšal dan. Bonbonček takoj v ponedeljek oddam na pošto, bom kar priporočeno, ker vidim, da Zvonkina voščilnica ni prišla, čeprav jo je poslala :(

      Izbriši
  3. Tini čestitke. Sem pa žalostna, ker vidim, da moje voščilnice ni????????, pa že v sredo sem jo oddala na pošto. Ne vem kaj je zdaj to in kako je to mogoče????

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zvonka, še enkrat sem šla preveriti v nabiralnik, vendar ni nič ostalo notri :( Kako me žalosti, da si mi namenila voščilnico, ki pa je nisem dobila :( Naslov imam še vedno enak, me pa skrbi, kaj se dogaja z mojo ostalo pošto, če ne prihaja :( Če bo slučajno prišla v ponedeljek ali torek ti pa sporočim. Hvala ti za voščilnico in upam, da se vseeno kako pojavi na mojem naslovu. Priznam, da sem jo z veseljem pričakovala, ko si napisala, da jo pošlješ, ker pa je ni bilo, sem pomislila, da ti morda pa ni uspelo poslati :(

      Izbriši
  4. Čestitke Tini in seveda tebi, ker si ga delila z nami. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mojca tudi tebi, da si se odzvala s komentarjem - voščilom in prekrasnima izdelkoma. Enega imam ravnokar okrog vratu ;)

      Izbriši
  5. Čestitke Tini in še enkrat tebi :-)) Upam, da se Zvonkina čestitka samo malo potepa in se v ponedeljek oglasi pri tebi doma.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Neva, še enkrat tudi tebi. Tudi jaz upam, da Zvonkina čestitka le najde pot do mene. Bom še malce sosede "zaslišala", ker se je tudi že zgodilo, da je moja pošta "priromala" kam drugam.

      Izbriši
  6. Čestitke Tini! :-) Da se ne kitim s tujim perjem, izraz "polžja pošta" sem pobrala od Moi. :-)))
    Krasne voščilnice so pripotovale k tebi. Vem kako lep občutek je, ko prejmeš izdelek druge ustvarjalke. Upam, da se Zvonkina voščilnica samo malo potepa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A Moi je tista, ki je to iznašla :) Upam, da ne bo huda, če se bo (prenašalo) naprej :)Jaz sem se očitno takoj nalezla ;) Ja, res je lep občutek, ko dobiš toliko lepih izdelkov s tako lepimi željami. Tudi jaz držim pesti, da Zvonkina voščilnica le najde pot do mene.

      Izbriši
  7. Čestitam nagrajenki. Lepe voščilnice si dobila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke Tini. Res lep je ta občutek, ko prejmeš ročno izdelna prsenečenja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo ste si tole šle in zaključile.

    OdgovoriIzbriši