sobota, 4. junij 2016

Ko me inspirira #49 - Cvetlični aranžma

Vladka in Tina sta na tokratnem Ko me inspirira izzivu želeli videti cvetlični aranžma. 
Ta je nastal za mojo prijateljico, ki je praznovala svoj rojstni dan. Ker občasno tudi sama ustvarja, je bila ročno izdelane voščilnice zelo vesela.


Pri izdelavi sem uporabila rezalno šablono Joy Crafts - 1201/0082, rezalno šablono Mavelu - Čestitke, rezalno šablono Spellbinders - Orchid, rezalno šablono Tattered Lace - Branch, eko osnovo za voščilnico in Distress Ink blazinice.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
 

Vsem skupaj želim lep večer. Hvala za obisk.
Damjana 

14 komentarjev:

  1. The white on brown is quite sweet. The blossom is really pretty. Thank you so much for posting your very beautiful art in the #232-#233 - Anything Goes FF Word Art Wednesday Challenge.
    Blessings, Carole

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito čestitko si naredila :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa. Všeč mi je natur osnova, potem beli izrezi pridejo krasno do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wonderful 3D effect with your flowers, Damjana! The whites look so lovely against your kraft background. So happy you joined us this week in our Monochrome challenge at Simon Says Stamp Monday challenge! Hugs, Maura

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav zabavno dogajanje na tej voščilnici, ki se giblje od veje, do orhideje in vse do marjetic. Definitivno čisto poseben aranžma. Hvala, da cvetiš z nama.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau, zelo lepo si sestavila voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  7. iiijoj kako luštno orhidejo si naredila :-))Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. iiijoj kako luštno orhidejo si naredila :-))Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. krasna barvna kombinacija in te lepe rožice spodaj so mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši