nedelja, 19. junij 2016

Ribiču za 60 let - žepek

Končno se je tudi moj tast, strasten ribič in zelo dober človek po srcu, približal svojemu 60. letu. Ta voščilnica mi je dala pa res misliti. Uspela mi je šele po drugem poskusu. Pač tako je, če si postaviš cilj, ki ga želiš doseči. Na koncu mi je le uspelo kot sem si zamislila in tudi z rezultatom sem zadovoljna.

Pri izdelavi sem uporabila rezalni šabloni izključno Cottage Cutz, in sicer Cottage Cutz - Boat & Dock ter Cottage Cutz - Wave Border
Poleg rezalnih šablon sem uporabila še štampiljko Ustvarjalnega dotika - Obletnica, jubilej, štampiljko ribiča od Penny Black - Dropping you a line, štampiljko ribe iz kompleta Marianne Design Eline Pellinkhof - EC0144 ter plastično šablono Tininih oblačkov Najlepši par - Lep je dan. Vse skupaj sem pobarvala z Distress Ink-i.


Ribiča prijavljama na naslednje izzive:
 

Ker pa so želeli na izzivu pri Scrapping Cottage-u videti žepek (Pocket), sem le - tega izdelala s Cottage Cutz šablono, kot tudi vse ostale izreze na prvi strani voščilnice. Žepek v obliki valov bo služil darilnemu bonu, ki ga bo čakal v notranjosti voščilnice. Dodala sem še ribico, ki sem jo odtisnila, pobarvala z distress-i in ji dodala Glossy Accents.


To je to. Naj se praznovanje začne.
Lep nedeljski večer želim.
Damjana 

12 komentarjev:

  1. Damjana to pa je voščilnica in pol
    super sceno si naredila
    in krasen žepek
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. What a great card for a fisherman's birthday. Thank you so much for posting you creative and very lovely art in the #234-#235 - Anything Goes Word Art Wednesday Challenge.
    Blessings, Carole

    OdgovoriIzbriši
  3. Pripravila si mu super voščilnico, motiv je odličen:) Naj le uživa še naslednjih ohoho let:)) LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. spet krasna scena, tako lepo vse osenčiš in super ideja z žepkom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si izdelala to ribiško voščilnico za tasta in domisleno si izdelala tudi žepek. Hvala, da si se pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Awesome card!!! Thanks for playing with us at Scrapping4FunChallenges. Hope to see you again next week.
    Good Luck!!!

    Jenna, DT ♥
    Jenna's Design

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna ribiška voščilnica. Lepo si se potrudila za tasta.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen motiv ribiča. :-) Lepo si se potrudila za tasta in sestavila zelo lepo in čisto osebno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  9. Great card, love the fishing image
    thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. A fantastic creation! Thanks for sharing it at Creative Inspirations! xxx

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito voščilnico si naredila :-)) Lepo si pokombinirala štampiljko in izreze.
    Hvala ti, ker spet igraš z nami pri Scrapping4Fun.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna ribiška voščilnica <3

    OdgovoriIzbriši