nedelja, 19. junij 2016

Otroški rojstni dan

Za fantiča Erazma, ki je praznoval prvi rojstni dan, sem naredila to otroško voščilnico.


 Ker se junijski izziv pri Ustvarjalnemu dotiku imenuje Otroški rojstni dan, jo prijavljam na njihov izziv. Njihova je Bela čestitka s kuverto A6 (Anita's) in štampiljka Vse najboljše.

 
Uporabila sem še plastično šablono Najlepšega para – Lep je dan, rezalno šablono Sizzix – Labels Elegant, rezalno šablono Memory Box – Frosted Spruce Tree, rezalno šablno Cottage Cutz – Mushrooms Mini, rezalno šablono Cottage Cutz – Little Fox in Distress Ink blazinice za barvanje in senčenje.

Lep večer.
Damjana

15 komentarjev:

  1. O kako lušna lisička. Zelo lepo si jo pobarvala. Tile dve gobici pa bi pristali v moji ponvi z jajci in peteršiljem. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha,ha, glede na to, da se je za gobe že Mojca zagrebla, bom pa jaz vzela lisičko:) - v našem gozdu ji ne bo dolgčas. Sicer pa je voščilnica prav cortna:), pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  3. kako je luštna, krasna scena in zelo lepo pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo ljubka lisička in krasna celotna voščilnica.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito otroško voščilnico si ustvarila :)

    OdgovoriIzbriši
  6. O lepa je! všeč so mi nežne barve in gozdno vzdušje :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa. Lepo si jo pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lušno otroško voščilnico si sestavila. Zelo mi je všeč gozdna pravljica. :-) Lepe šablonice in lepo pobarvane.

    OdgovoriIzbriši
  9. Luštno lisičko in gobice si postavila na voščilnico, ki je krasna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno sceno si naredila in čestitka je zelo lepa :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  11. Prav simpatična je tale tvoja voščilnica iz narave :-)) Super si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši