četrtek, 30. junij 2016

Moja prva škatlica presenečenja z žepkom / My first explotion box with pocket

Za meni zelo drago in ljubo osebo, ki danes praznuje rojstni dan in v kratkem odide v zelooo tople kraje, je nastala škatlica presenečenja - morska pravljica. Ker je moja prva, mi je dala malce več dela, vendar se je izplačalo. Sem zadovoljna.


Uporabila sem samo šablone Cottage Cutz, ker jih želijo videti na izzivu pri Scrapping Cottage (Pocket - žepek se skriva v notranjosti) in sicer: Seagull, Flipflops, Happy Whale, Lighthouse in Wave Border. 

 

Uporabila pa sem tudi Tinino štampiljko Najlepši par - Tvoj dan in Distress Ink Markerje.

 
Škatlico prijavljam na naslednje izzive:
 

Vsem skupaj en vroč poletni pozdrav iz našega konca.
Damjana

22 komentarjev:

  1. A lovely box. Love the accents. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

    OdgovoriIzbriši
  2. Gorgeous exploding box! I love the whole beach theme, very cute :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    luv
    Lols x x x

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita morska pravljica v škatlici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. o, zelo mi je všeč, ker je morskega pridiha, ne vem zakaj, ampak jih enostavno obožujem. in te japonke so fantastične ter seveda vau obala na sredini ... hvala, da si se nam pridružila v craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, Damajana, to je prekrasno! Tvoja prva škatlica presenečenja pa tako polna čudovitih detajlov. Prav vse na njej in v njej je prekrasno. Najbolj pa me je očarala peščena plaža v sredini. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav nič se ne pozna, da je morska škatlica tvoja prva. Zelo lepo si okrasila vse stranice, v sredini pa ustvarila pravi peščeni raj.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita morska škatlica. Krasno si jo izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita škatlica je nastala, lepo si jo okrasila :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Damjana odlična je in ne bi rekla, da je tvoja prva. Zelo lepo si jo okrasila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je! A je v steklenički tudi kakšno skrivno sporočilo :)? Super izgleda, čeprav je prva :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke za prvo škatljico presenečenja
    čudovita je
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  12. Thanks for joining our Challenge at Creative Fingers Challenge Blog.

    OdgovoriIzbriši
  13. Izdelala si čudovito škatlico presenečenja in sploh ni videti, da je šele prva :-)) Zelo lepo si jo sestavila in ji dodala lepe morske detajle.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ker se igraš tudi z nami pri Scrapping4Fun.

      Izbriši
  14. Beautiful box so pretty and lots to see, Thanks for joining in with our challenge at As You Like It,
    hugs Samantha :0)

    OdgovoriIzbriši
  15. Prva škatlica? Ni videti. :-) Čudovito in zelo domiselno si jo okrasila. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna morska škatlica je nastala! Super peščena plaža.

    OdgovoriIzbriši
  17. Prekrasno škatlico si izdelala.....ker ti je tako lepa izpadla, lahko pričakujemo še več podobnih lepoptičk ;-).
    Hvala, da se igraš z nami na Dream Valley izzivu. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  18. Beautiful exploding box. Love all the detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Enkratna morska škatlica, resnično mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  20. Love your project
    Thank you so much for joining the creative fingers challenge.
    Rosemary CF Design team.

    OdgovoriIzbriši
  21. Všeč mi je, da si izdelala morsko škatlico presenečenja. Krasna je. Izbrala si super dodatke.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. Srečno!

    OdgovoriIzbriši