ponedeljek, 27. februar 2017

... dobitnica bonbončka je....

Drage spremljevalke, blog prijateljice, ustvarjalke...

Ne vem kje naj začnem. Ne znam se vam dovolj zahvaliti za vsa ta lepa voščila na blogu, za voščilnice, ki so prispele v moj dom in mi pričarale čudovito rojstnodnevno vzdušje in za vse vaše čudovite komentarje skozi vse moje objave.

Naj se najprej zahvalim Mojci, za čudovito voščilnico in dišeče darilce - milo, ki me še kar naprej spominja na Pina Colado; Nevi za čudovito voščilnico, voščilo in čarobno pobarvane odtise (res so osupljivi); Tini Z. za čudovito voščilnico, voščilo in embosirane osnove (bodo zelo prav prišle); za čudovito voščilnico in voščilo pa se zahvajujem tudi tebi Maja, Danica, Andreja, Sonja (oldpunca), Zvonka, MajdaMartina (moi)Renata in Kajcyika.


 Torej, na vrsti je razkritje bonbončka...



ki ga dobiš...... ti........


... Martina (moi).


 
Iskrene čestitke moi. Tvoj naslov že imam. Prosim po e-pošti mi sporoči, če želiš, da ti pošljem bonbonček na kakšen drug naslov.

Vsem vam, drage moje, pa še enkrat iz srca hvala za lepe želje, sodelovanje in trud, ki ste ga vložile v izdelovanje voščilnice zame.

Lep večer in hvala ker me berete...spremljate.
Damjana

11 komentarjev:

  1. Čestitke Martini, tebi Damjana pa še enkrat: naj bo to leto TVOJE!
    Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. No, to pa je presenečenje ;) HVALA TI! Krasen bonbonček si pripravila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo kako lepe voščilnice si prejela! :)
    Čestitke nagrajenki tebi pa še enkrat vse najboljše!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke moi, tebi pa veliko ustvarjalnega navdiha! :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Verjamem, da so ti te čudovite voščilnice polepšale dan :) Vse najboljše pa še tudi iz moje strani :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite voščilnice in darilca si prejela.
    Čestitke nagrajenki.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke Martini, tebi pa...uživaj v rojstnem dnevu celo leto...

    OdgovoriIzbriši
  8. Damjana, na žalost sem tukaj in sedaj:) videla, da si imela roj. dan. Želim ti vse najlepše, naj bo leto ustvarjalno in tako, kot si ga želiš. Vem, da si uživala ob odpiranju in prebiranju voščilnic, to je res prijeten občutek in veselje. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke srečni izžrebanki.

    OdgovoriIzbriši
  10. O kako sem vesela, super srečnica Martina! Damjana tebi pa dobro in samo dobro.

    OdgovoriIzbriši