torek, 7. februar 2017

Sladoledne palčke ~ Stick Art Canvas

Dekleta iz CRAFT-alnice (natančneje Tina) so si tokrat zamislila čisto poseben izziv. Priznam, da sem kar dolgo odlašala, a naposled sem se le odločila za nekaj, kar že dolgo občudujem ~ sliko s silhuetami. V pomoč sta mi bila dva videa in sicer Video 1 in Video 2.


Kot se za veliko ljubiteljico muc spodobi, sem si zamislila na sliki mucko, ki lovi metulja in v ozadju drevje s pticami in sonček, ki se sramežljivo skriva. Nad tovrstnim ustvarjanjem sem tako navudšena, da zagotovo nastane še kakšna "palčkasta" umetnina. Ta slika bo darilo za čisto posebno osebo.


Svojo umetnino prijavljam na naslednje izzive:
 

Lep dan želim in hvala za obisk.
Damjana

23 komentarjev:

  1. Love your artwork, beautiful scene.

    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week.

    Jo x

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh my gosh what a brilliant idea!!! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful work.
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Damjana, čudovita je. In ker sem ljubiteljica mačk, mi je še bolj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je! Ti še kar kaj nariši na palčke!

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo Damjana...čudovito umetnino si narisala na palčke in noro všeč mi je ta ideja.
    Držim pesti pri izzivu!!!
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau! Čudovita silhueta in vrhunska ideja. :-) Zelo mi je všeč. Hvala za povezavi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Awesome project. Beautiful design. Thanks for sharing it with us this week at Crafty Catz. Naomi x

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasen izdelek. Zelo všeč mi je motiv, kot tudi čudovito ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ljubiteljica mačk ravno nisem ampak silhueta tegale mačkona mi je pa všeč, samo ne mi reči, da si jo sama narisala....uh, mi je všeč. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito sliko si si zamislila in lepo upodobila mačko, ki lovi metulja. Lepo si tudi uprizorila sočni zahod.

    OdgovoriIzbriši
  12. o vau, tole pa direkt razturaš!

    OdgovoriIzbriši
  13. Awesome project.
    I invite you to participate here -
    SHOW US YOUR PUSSIES CATS CHALLENGE
    http://showusyourpussies.blogspot.bg/
    Good luck!

    Borqna - DT for IKEsWORLD CHALLENGES
    http://ikesworldchallengeblog.blogspot.bg/

    OdgovoriIzbriši
  14. Fantastic artwork. Love the use of popsticks. Fab. Thanks for playing along Simon Says Stamp Wednesday Challenge. Gayatri xx

    OdgovoriIzbriši
  15. lepo si to naredila. Kot bi se poigravala v sončnem zahodu.

    OdgovoriIzbriši
  16. Bravo, zelo lepo si si tole zamislila in naredila, zelo mi je všeč, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasna slika je nastala in lepe silhuete si uporabila :-)) Super si se znašla s sladolednimi palčkami.
    Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  18. Damjana čudovita palčkasta slikca je nastala - tale mucek je tako cart, da je še moja pasja dušica izzvana - bi se morda našel prostor še za mucko ;-) Glede na anšega prijaznega kosmatinca mislim, da ne bi bilo težav, saj nam tu in tam pripelje kakšno na obisk :-)
    Hvala, ker si del Craf-talničine zgodbe, Majda

    OdgovoriIzbriši
  19. This is so original: icecreamsticks as a 'card'!
    Lia, DT S4F

    OdgovoriIzbriši
  20. Hey,
    beautiful work, I like your colors and digi is sensational.
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenge
    Agnieszka DT

    OdgovoriIzbriši
  21. Lovely project. Thanks for sharing at Scrapping 4 Fun Challenges and hope to see you again. Good luck.

    - Khushboo Gandhi, DT

    My blog: http://snowflakesandlilies.blogspot.in

    Inspiration Destination, DT
    Craft Your Passion, DT
    Crafting With An Attitude, DT
    Scrapping 4 Fun Challenges, DT
    Simply Create Too, DT
    Get Creative, DT
    Angie’s Digital Stamps, DT

    OdgovoriIzbriši
  22. Krasen izdelek si naredila in dobro uporabila sladoledne palčke. Všeč mi je.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  23. Beautiful!! Thank you for joining us at Scrapping 4 Fun :)

    OdgovoriIzbriši