sobota, 25. februar 2017

Rojstnodnevni bonbonček

Drage spremljevalke, blog prijateljice, ustvarjalke...
Ker je danes moj rojstni dan, sem se odločila za rojstnodnevni bonbonček, ki sem ga namenila vam. Kaj bo v bonbončku vam še ne razkrijem, vsekakor pa razkrijem na dan žreba.
 

Do žreba za bonbonček pridete tako: 
  • da preprosto pustite komentar pod to objav in 
  • da objavite slikico mojega bonbončka na svojem blogu s povezavo na moj blog.
Tiste, ki ste mi poslale voščilnico, ste si pridobile dodatno možnost pri žrebu.
Časa je do ponedeljka, 27. 2. 2016 do 12:00. Istega dne bom izžrebala in objavila tudi  srečno dobitnico bonbončka. Pa veliko sreče pri žrebu.

Lep večer želim vsem.
Damjana

14 komentarjev:

  1. ooo, imam pa tajming ... upam, da nadvse fajn praznuješ!!!
    grem v vrsto za bonbonček, hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa tole tvojo lepo slikico sem pozabila pohvaliti!

      Izbriši
  2. Oh, draga Damjana, kot običajno, nikoli ne vem kdaj ima kdo rojstni dan, zato ti kar tukaj zaželim vse najboljše in vse najlepše, ter še veliko krasnih ustvarjalnih idej! Zelo rada se oglasim na tvojem blogu, prav tako pa se z veseljem prijavljam za tvoj bonbonček. Hvala za priložnost.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse najboljšee! :) Moja čestitka je še na poti k tebi domov, ampak pride kmalu! :)
    Hvala, za vse čudovite čestitke, ki nam jih pokažeš. Z veseljem te spremljam :) Hitro lepim slikico še na blog. Lep dan ti želim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Damjana, vse najboljše še tu. Voščilnica bi mogla biti že pri tebi. Redno te spremljam čeprav zaostajam s komentarji. Slikica je že na blogu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse najboljše še tukaj. Upam, da si lepo praznovala, pa se pusti še danes malo razvajat 😄

    OdgovoriIzbriši
  6. Prepričana sem, da si lepo praznovala - naj se praznovanje nadaljuje in nadaljuje. Hvala ti, ker lahko z bonbončkom tudi mi praznujemo s tabo :-)
    Čudovit dan ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Z veseljem delim to vest in vse najboljše še enkrat.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse najboljše tudi z moje strani in obilo ustvarjalnih uric :)!

    OdgovoriIzbriši
  9. Damjana, še tu naj ti zaželim vse najboljše.
    Hvala za možnost bonbončka, lepo nedeljo ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vse najboljše in še veeeliko ustvarjalnih uric :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse najboljšeeeeee Damjana. Že stojim v vrsti za tvoj bonbonček.

    OdgovoriIzbriši
  12. Vse najboljše še tukaj! Želim ti veliko vsega lepega. In že stojim v vrsti za bonbonček presenečenja. :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. Vse najboljše draga Damjana. Tudi sama se postavljam v vrsto za tvoj bonbonček.

    OdgovoriIzbriši