sreda, 8. februar 2017

Valentinova s kuvertico ~ Valentine's Day Card with Envelope

V CRAFT-alnici nam je tokrat Tanja pripravila res simpatičen izziv. Ker mi tovrstnih voščilnic res manjka, se z veseljem pridružim izzivu s svojim prispevkom.
Redko kdaj ustvarjam po skicah, vendar me je tokratna MFT skica zares prepričala. 
  
Kuvertico sem naredila s pomočjo mojega "pomočnika" za kuverte We R Memory Keepers - Envelope Punch Board-a. Tagec sem izrezala s pomočjo Tinine šablone najprej na bel vzorčast papir, nato pa še na PAUS papir na katerega sem nato odtisnila še napis ljubezni.


Uporabila sem zopet motiv iz seta mojih najljubših štampiljk Penny Black - Bubbly, rezalno šablono MFT Die-namics - Stitched Circle STAX, rezalno šablono tagca iz kompleta Najlepši par - Odprti tag, štampiljko veliko ljubezni od Ustvarjalnega dotika, Archival Ink blazinico ter Versa Magic Cloud White in Red Magic.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
 

Prijeten preostanek prazničnega dne želim in hvala za obisk.
Damjana

27 komentarjev:

  1. Obožujem penny black ježke in tvoj je tako simpatičen s pismom. Všeč mi je kako si interpretirala skico in uporabila kuverto.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, koliko izzivov si združila pod eno streho, že za to čestitke ;)
    Lušna kuvertica s sporočilom ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jej je luštna. Vesela sem, da smo ti bile v navdih za takšno lepotičko.
    Hvala, da si se nam pridružila v zaljubljeni Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušna zaljubljena voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa. Všeč mi je ljubek ježek.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično si uporabila skico iz drugega izziva in v ospredje postavila lušno kuvertico, v krogcu pa za pikico na i top ježka :)Res prisrčna voščilnica, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. This really is so very pretty and beautifully put together and coordinated, many thanks for sharing with us at Penny Black and More and Stamping Sensations.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako veselo ježek nese sporočilo ljubezni. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ježek je pika na i tvoje voščilnice - tudi sama bi ga bila vesela, če bi prikorakal skozi vrata takole nasmejan :-)
    Snežinke pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako luštna postavitev in simpatičen ježek :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. This is a fantastic creation! Thanks for playing at Creative Inspirations this fortnight! xxx

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepo Valentinovo voščilnico si izdelala, prav srčna, topla in ljubezni polna je.

    OdgovoriIzbriši
  13. Damjana, še dobro da sem uspela prisopihati do tvoje objave, ki je simpatična in povsem v stilu Valentinčka s tvojim cortnim ježkom in tako prišla tudi do informacije, kaj je tema tokratnega izziva Craft-alnice. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  14. What a great idea, Damjana, to put the little envelope on the card - it's like getting two! Thanks for sharing the love with us this week at Simon Says Stamp Monday Challenge! Maura xoxo

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako luštno voščilnico ti je uspelo sestaviti.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ta ježek je pa res lušten! Prav nalašč za to voščilnico. Zelo lepa! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. A lovely design and with an adorable stamp. Thanks for joining our challenge at Stamping Sensations. Marlies

    OdgovoriIzbriši
  18. Very cute! Love the envelope on the card front. Adorable card. Thanks for joining in Simon Says Stamp Cute Challenge. Gayatri xx

    OdgovoriIzbriši
  19. Lovely envelope card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Čudovito valentinovo voščilnico si naredila :-)) Super si jo sestavila in dodala lepo pismo.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  21. Beautiful card. Thanks so much for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. Hugs Agnieszka

    OdgovoriIzbriši
  22. Krasno voščilnico si nam pripravila. Všeč mi je, da si uporabila kuverto za glavni motiv.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  23. Lovely card, sweet little stamp.
    Thank you for sharing at Penny black & More 'Favourite Stamp' challenge and good luck x Susan x

    OdgovoriIzbriši