torek, 17. november 2015

Hvaležnost - ZAHVALNICA #2

Tokratna zahvalnica je nastala za mojo prijateljico, ki mi vedno stoji ob strani in zvesto posluša, ko to najbolj potrebujem. Zato pa so prijatelji in z veseljem ji pokažem kako sem ji hvaležna.

Že v štartu sem vedela kako bo zahvalnica izgledala, vsekakor pa sem jo videla v zeleni barvi in s srčkom v sredini. Lovim pa še zadnje minutke pri Vladki in Tini.


 
Uporabila sem rezalno šablono MFT Die-namics - Heart Puzzle, rezalno šablono Najlepšega para- Romantični okvirji, štampiljko Hvala - Mavelu, štampiljka - besedica iz iz kompleta Božično novoletne - set 2 in pigmentno blazinico Versa Magic - Tea Leaves. 

Zahvalnico prijavljam na naslednje izzive:
En lep večer vsem skupaj. Have fun.
Damjana

10 komentarjev:

  1. O, kako lepa je, všeč mi je nežna zelena barva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa. Srčkom prav paše zelena barva. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo, da si se nama pridružila še s to lepotico. Zelo mi je lepa in všeč mi je, da si izbrala zeleno barvo-barvo srca <3.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako fajn si iz velikega srca izrezala malo in ga uporabila spodaj. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  5. barva je krasna in ideja s srčkom tudi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa in zelo zanimiva zahvalnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. This is so pretty, Damchy! I think it is so sweet the way you have designed your card so the punched out heart is included!! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  8. Preprosta in lepa za prijateljico.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pretty card. Lovely mix of hearts on your sweet design! Thanks for playing along with us in the "Thanks" Challenge at Simon Says Stamp Monday Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepa je... nežna, a izredno lepa zahvalnica. Prepričana sem, da jo je bila prijateljica zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši