ponedeljek, 9. november 2015

Ogrlica z uhančki - Necklace with earrings

Že kar lep čas na Majinem blogu - Hiška iz papirja občudujem ogrlice, pravzaprav scrabble obeske in ker so mi bili tako zelo všeč, sem se spravila tudi sama v ta projekt. Da pa ogrlice ne bi bile osamljene, sem jim pridružila še uhančke. 
Maji pa se iz srca zahvaljujem za to super idejo. Očitno sem zbirala pogum kar precej časa, če upoštevate, da je Maja svoje izdelke objavila že v mesecu avgustu.

Najprej sta nastala prva dva kompletka ogrlic in uhanov v zelenkasti in vijoličasti barvi:



Potem pa še dva kompletka samo uhanov v podobnih barvah in motivih:
 



Nakit prijavljam na naslednje izzive:
Vsem skupaj želim prijeten večer. Have fun.
Damjana
 

7 komentarjev:

  1. Prekrasni kompletki, niti slučajno pa mi ni jasno, kako ustvariš tako umetnino!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit nakit si ustvarila. Meni so bili Majini izdelki tudi zelo všeč, ampak se jih sama ne znam lotiti :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lušn nakit si naredila. Lepi kompleti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit nakit, všeč mi je ker je tako nežen
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo Damjana, kako lepa in nežna kompletka in uhani. Meni je najlepši kompletek na drugi sliki. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, tole je pa res lep nakit. Čista eleganca. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Adorable and I love the little bird too! Thank you so much for playing along with us this week over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog :)

    OdgovoriIzbriši