nedelja, 15. november 2015

Hvaležnost - ZAHVALNICA

Tale voščilnica je nastala za Blog prijateljico Zvonko, ki si je ob moji 1. obletnici bloga prižrebala bonbonček. Ker je moja zvesta spremljevalka že od samega začetka mojega bloga, sem ji v zahvalo izdelala voščilnico - ZAHVALNICO, ki sem ji jo priložila k bonbončku. Upam, da ji je bila všeč. Zahvala je bila vsekakor iz srca.


Uporabila sem štampiljko Darkroom door Collage Stamp - Butterfly Garden, štampiljko Rayher Clear Stamp Vintage Post, kovinsko rezalno šablono Joy - krog z metulji 6002/0322, pigmentne blazinice Versa Magic, Sahara Sand, Key Lime, Sea Breeze, embossing powder Whispers - Holographic.
 

En velik hvala vsem Blogerskim prijateljicam, ki me tako zvesto spremljate in komentirate. 
 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
Prijeten začetek tedna želim.
Damjana

9 komentarjev:

  1. Thr embossed butterfly is lovely. Thank you so much for taking time to post your very creative art with us this week at Word Art Wednesday in our 209th AG challenge! Blessings, Carole

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si to večbarvno odštempljala in tako zahvalnici dala poseben pridih. Hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  3. S posebnim užitkom vidim da izdeluješ te zahvalnice. Če so za konkretne ljudi je še toliko slajše. Krasna je. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje večbarvno štemplanje mi je zelo všeč. Čudovita zahvalnica je nastala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako zelo lepo si tole odtisnila....krasna voščilnica je romala k Zvonki in hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Very pretty card. Thanks for joining in at Creative Inspirations!
    CraftyNatalie - DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Very pretty card.

    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week.

    Jo x

    OdgovoriIzbriši
  8. This is so pretty, and the soft colours are gorgeous :-)
    Thanks for sharing with us at Creative Inspirations!
    Hugs, Kat x

    OdgovoriIzbriši