nedelja, 29. november 2015

Zimska scena #2 - Winter Scene #2

Moji zadnji dve zimski sceni, ki ju prijavljam skupaj pod eno objavo na izziv CRAFT-alnice in sta zopet podobni pa vendar različni. Tokrat sem se odločila za eno oz. dvobravno različico, ker se mi je zdelo da potrebuje moja zimska pokrajina malce manj pisanosti. 



Uporabila sem rezalno šablono Clearly Besotted - Tree Landscape die, razalne šablone Sizzix - Labels, Elegant, štampiljko Mavelu.com - Vesele praznike, štanco - List, štanco - Božična zvezda, trakovi iz zaloge, bleščice v pisalu (Glitter Glue).


Lep nedeljski večer želim.
Damjana

18 komentarjev:

  1. Lepa, in zanimiva oblika, zgoraj zaobljeno, spodaj vogali ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. meni so všeč zimske pokrajine in tudi te so krasne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Na obeh voščilnicah si izdelala zelo lepo zimsko pokrajino. Všeč mi je barvna kombionacija.

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgoeus! Love the soft colors and intricate details! So glad that you join the fun over Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  5. They are both fantastic, Damchy! I love how soft and serene your designs are!! Enjoy your day!! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepi voščilnici. Lepo si ustvarila zimsko pokrajino.
    Hvala, da si se nam pridružila v pravljičnem zimskam ustvarjanju v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. So sweet. Thank you so much for taking time to post your very creative art with us this week at Word Art Wednesday in our 211th AG challenge! Blessings, Carole

    OdgovoriIzbriši
  8. Two lovely elegant designs :-)
    Thanks for joining in our challenge at Creative Inspirations!
    Hugs, Kat x

    OdgovoriIzbriši
  9. Just popping back to say thanks also for joining in our challenge at As You Like It :-)
    Kat x

    OdgovoriIzbriši
  10. Kakšna barvna kombinacija!!! Zelo lepo. čao

    OdgovoriIzbriši
  11. Obe sta zelo lepi in krasno sestavljeni v zimsko pokrajino :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v zimskem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasni sta obe. Všeč mi je nežnost, ki si ju dosegla z belim in nežno zelenim papirjem.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lešpi voščilnici, ki pričarata nežno zimsko pokrajino.

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepi, nežni in čisto zimski - hvala, ker sodeluješ v zimskem izzivu pri Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši