petek, 20. november 2015

Martinova

Ker imata oba moja bratranca (brata) v razmaku treh dni rojstni dan, sem seveda tudi za drugega bratranca, ki živi v tujini, izdelala vinsko (Martinovo) voščilnico. Le-ta pa ima letos tudi okroglo (40), zato bo slednja tudi v kombinaciji 40-ke. Ker je v tujini opravil tečaj za poznavalca vin (pri njih to ni Sommelier pač pa nekaj drugega) sem
pri tej voščilnici uporabila "vinske" detajle.




Ročno sem izrezala trtin list, nanj posadila mizico s stolčki CottageCutz - Parlor Set, na kateri vabita dva kozarčka z vinčkom, vse skupaj pa poštampljala s prozorno štampiljko Vse najboljše za tvoj rojstni dan od Mavelu.com - komplet Napisi.
Števliko 40 sem izrezala iz Tim Holtz Alterations - Vintage Market Alphabet, vse skupaj pa senčila z Distress Ink blazinicami.
 


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
En lep večer vsem skupaj.
Pozdravček. 
Damjana

15 komentarjev:

  1. Zelo domselna oblika voščilnice. Všeč mi je trtin list. Lepo si okrasila vse skupaj. Osrednji motiv pa bo gotovo razveselil poznavalca vin. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. O bravo, krasno si izrezala list in ga tudi okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fino in krasno, me bi šle lahko v skupen biznis...jaz ti dam svojo grozdno voščilnico, ti pa namontiraš ta listek in sva v istem špilu....mogoče bo pa komisija to upoštevala. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, jaz sem ZA. Da vidiva kaj bo komisija rekla na to. Mogoče bo pa res upoštevala :) Pozdravček. D.

      Izbriši
  4. Zanimivo voščilnico si se domislila in jo krasno izdelala. Hvala, da se igraš z nami na Dream Valley izzivu. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Dream Valley Challenges.
    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxx

    OdgovoriIzbriši
  6. Lovely. Thank you so much for taking time to post your very creative art with us this week at Word Art Wednesday in our 210th AG challenge! Blessings, Carole

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je malo drugačna oblika voščilnice. Čisto ta prava je za izkušenega preizkuševalca dobre kapljice.
    Vesela sem, ker si jo prijavila za izziv pri CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. kako dobro si se tole spomnila, super oblika!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tele vinske ti gredo odlično od rok in tematika tokratnega izziva je bila zate kot naročena. Tale list si krasno naredila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna je in ideja z trtnim listom je fantastična :-))
    Hvala, ker spet ustvarjaš z nama v "martinovem" izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ooo, tud druga voščilnica je zelo lepa.
    Hvala še enkrat in srečno, lp Lili

    OdgovoriIzbriši