torek, 10. november 2015

Sožalnica - november #2

Danes pa je nastala še zadnja sožalnica pred zaključkom izziva CRAFT-alnice in tudi ta na zalogo. Sedaj jih imam dovolj; upam, da za kar nekaj let.



Uporabila sem Tinino plastično šablono - Najlepši par - plastična šablona Mak, napis Ustvarjalnega dotika - Sožalje, štanco Nellie Snellen - Rose Flower small, pigmentno bazinico Versa Magic - Midnight Black, Ranger - Silver Pearls

Prijavljam jo na naslednje izzive:

Lep večer želim.
Damjana

11 komentarjev:

  1. Lepa je in naj bo doolgo spravljena v tvoji zalogi.
    Hvala še enkrat in srčno pri izzivu Craft-alnice. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. This is a very moving and touching work of art, Damchy. The texture is fantastic. Thank you so much for visiting me, following me, and leaving your wonderful comment! I'm delighted to meet you and return the compliment of following you! I will be introducing you in my New Friends Corner soon. Enjoy your day and I hope to see you again! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj Damjana, upam, da jih boš vse prodala in da ti iz te zaloge ne bo potrebno jemati za osebne primere. Okvir, ki si ga dodala je dal tisto globino, pa ozadje s to teksturo mi je tudi zelo všeč....pa še nekaj mi je všeč.....da je konec tega izziva in upam, da bo danes kaj bolj veselega in živega, da bom lahko rekla še kakšno "babjo". Srečno tudi s tem izdelkom v izzivu Craft-alnice ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa, nekaj posebnega, všeč mi je, kako domiselno si uporabila mak.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa je in se tako kot Lili upam, da bo dolgo v tvoji zalogi.

    OdgovoriIzbriši
  6. kako dobro si uporabila mak, nekaj novega, krasno izpade. in naj bo dolgo nekje v škatli.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si uporabila makove popke...in naj zaloga počasi kopni...

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo je lepa in naj čimdlje čaka :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno

    OdgovoriIzbriši
  9. Naj čimdlje čaka v škatli! Je pa res lepa. Super si uporabila šablono makovih popkov.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna je. Všeč mi je, da ni preveč polna.

    OdgovoriIzbriši