nedelja, 8. november 2015

Sožalnica - november #1

Nastala je še ena sožalnica na zalogo



Uporabila sem rezalno šablono - Nellie Snellen - MFD 027- 2-Corners-1, rezalno šablono Hero Arts - Frame Cuts - Tag, kovinsko rezalno šablono Joy - krog z metulji 6002/0322, štampiljko oz. napis Ustvarjalnega dotika - Sožalje, štampiljko iz kolekcije Marianne Design Collectables - COL1308, štampiljko Hero Arts - Dandelion in pigmentni blazinici Versa Magic - Cloud White in Midnight Black.

Prijavljam jo na naslednje izzive:

Pa lepo nedeljo vsem skupaj želim.
Damjana

11 komentarjev:

  1. Lepo, da si se odločila izdelati tudi drugi izdelek pokazati na izzivu Craft-alnice. Všeč so mi koti v kontrastni beli barvi. Srečno pri izzivu ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Card making us relaxing for me too and I love the pretty butterflies on your card. Thanks for joining us at AYLI this week.
    Lorraine DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi ta je lepa, kolikor je sožalnica pač lahko sploh lepa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo sožalnico si naredila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si skombinarala sožalnico.

    OdgovoriIzbriši
  6. lepa in drugačna s temi metuljčki.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si skombinirala izreze. Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa, všeč mi je motiv regratove lučke in beli metulji.
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši